Gå til innhold

OCZ ProXStream 1000W VS Mist, 1000W


Anbefalte innlegg

Akkurat gått til innkjøp av en turbin motor!(OCZ ProXStream 1000W) Noen innspill i om jeg bør benytte angrefristen og smelle til med en Mist 1000 watter istedet? OCZ'n er ikke så støyfull til vanlig men når den først setter inn så er 12 toms vifta som står ved siden av meg en smågutt når det kommer til desibel. Etter som jeg forstår er Mist mye bedre på lyd, jeg kommer til oppgradere til 2 3870x2 etterhvert og E8400 skal hentes i dag og klokking skal det bli.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leverte akkuratt en 1000 ocz px i retur pga sprø plastikk og kontaktene knekker lett.

Så ikke så nøye på den, men er det en 8pin pci-e kontakt på den til skjermkort?

Du kommer til å angre om du ikke kjøper en med det, jeg må bruke overganger nå og det = 18 ledninger inn i skjermkortet.

 

Alle disste strekene går inn i skjermkortet pga ingen 8pin

 

 

Bestillte nettopp en Thermaltake Toughpower 1500 W , du behøver kanskje ikke en så kraftig , hva med en 1000w?

 

Dette merket var det eneste jeg fant som faktisk leverer den watten som det står over flere timer uten avvik.

Den har iallefall 87% effektivitet imotsettning til andre merker hw har testet som så vidt kommer over 80 grensen som er kravet.

post-64596-1212839908_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Har Corsair HX1000 watt selv. den er drit fin:D kom i en flott eske å greier:D modolær å. Ville heller valgt den fremfor mist'en.;)

Begrunnelse? (har du testet mist'n?).

Har selv mist og den er å anbefale den også, stabil, stillegående og modulære (3 kabler bak hovedkortet er kos :innocent: ).

Lenke til kommentar
Jeg hadde gått for en Corsair HX1000, kvalitet hele veien!

 

Har en selv nå og er storfornøyd :)

heeh, "mist hatern" :D :!:

Hehe.. å kalle meg for MIST-hater blir litt feil, jeg fant riktignok ut at MIST hadde brukt grusomt dårlige kondensatorer i min 500W og jeg "hater" kanskje mist akkurat for den saken, men ellers går jeg god for det merket. Det er et helt greit merke, men ikke mere enn det i mine øyne!

 

1000 Watteren til mist benytter et helt annet merke nå, så den skal være grei nok.

 

Forøvrig har jeg enda min 500W MIST`en, og den fungerer supert etter å ha byttet ut alle kondenstorene med skikkelige saker :) Den er nå pensjonert og lever i beste velgående i filserveren min.

 

Men jeg var så lei av alle BSOD og plutselige kræsjene på maskinen min når MIST 500`en min ikke enda var reparert at jeg like godt slo på stortromma å kjøpte meg HX1000 :) Nå er alle problemene borte og jeg har noe jeg tror jeg kan stole på en stund framover.

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Jeg hadde gått for en Corsair HX1000, kvalitet hele veien!

 

Har en selv nå og er storfornøyd :)

heeh, "mist hatern" :D :!:

Hehehehhe "Lusken" :D :!:

 

OnT: Jeg ville kjørt Corsair 1kW :)

 

EDIT: En 650 eller 750 ville også vært mer enn nok for trådstarter.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...