Zandreu Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hei folks. Har noen et forslag til et avspillingsprogram? Har prøvd Itunes, men det funker ikke, har et slags installeringsproblem på pc-en.. Så tenkte jeg skulle prøve flere alternativer, da ikke alt klikker. Forslag?
Vorpal Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Anbefaler MediaMonkey for lyd, og VLC Media Player for bilde.
Zandreu Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ok, takk for forslag.. Skal bare ha til musikk. Kjørte MediaMonkey, fordi det lignet veldig på tidligere programmer jeg har brukt.. Endret 6. juni 2008 av Redneck
Skagen Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Zandreu Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 Winamp var det det het ja.. Har en kompis som bruker winamp. Men jeg er veldig fornøyd med MediaMonkey. Eneste kjipe, er at jeg godtok at den skulle ta med all lyd, så kom alle cs lydene. Dominating, holyshit, kommer midt mellom Bon Jovi og Metallica.
hernil Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Det er bare å fjerne all musikken og legge den igjen, eller fjerne den musikken du ikke vil ha.
Åsen Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Jeg synes winamp er best. Vet ikke hvordan det er med foobar, men jeg synes det er ganske kjekt med hotkeys i winamp. Alt+space for å skifte sang, alt+å for å pause osv. + at det finnes en haug av skins.
-Tommy Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Jeg synes winamp er best. Vet ikke hvordan det er med foobar, men jeg synes det er ganske kjekt med hotkeys i winamp. Alt+space for å skifte sang, alt+å for å pause osv. + at det finnes en haug av skins. Du kan legge til hotkeys i foobar. Synes at foobar er best fordi det bruker minimalt med ressurser.
Zandreu Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 Hvordan da? Hva mener du med "Minimalt med ressurser"?
Zandreu Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 Ok. Da skal jeg se nærmere på det og Winamp etterhvert, hvis jeg får noen problemer med MediaMonkey.
Åsen Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jeg synes winamp er best. Vet ikke hvordan det er med foobar, men jeg synes det er ganske kjekt med hotkeys i winamp. Alt+space for å skifte sang, alt+å for å pause osv. + at det finnes en haug av skins. Du kan legge til hotkeys i foobar. Synes at foobar er best fordi det bruker minimalt med ressurser. Jeg prøvde foobar for en stund siden og jeg fikk ikke hotkeyene til å fungere når foobar var minimert. Kan hende jeg gjorde noe galt...
-Tommy Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jeg synes winamp er best. Vet ikke hvordan det er med foobar, men jeg synes det er ganske kjekt med hotkeys i winamp. Alt+space for å skifte sang, alt+å for å pause osv. + at det finnes en haug av skins. Du kan legge til hotkeys i foobar. Synes at foobar er best fordi det bruker minimalt med ressurser. Jeg prøvde foobar for en stund siden og jeg fikk ikke hotkeyene til å fungere når foobar var minimert. Kan hende jeg gjorde noe galt... Mener at du må huke av på "global hotkey"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå