Fritz0r Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Denne bilen kan beskrives i ett ord: SEXY ! For de av dere som liker stasjons vogner, så kommer det nå en av de mere eksotiske bilene på markedet. Maserati Bellagio Fastback Touring: Superleggera har nå bestemt at denne bilen skal komme i produksjon, og forr en lekkerhet dette er. Carrozzeria Touring Superleggera har ikke sluppet noe pris enda på markedet, men det estimeres med en pris på 200,000 euro. Grunnen til den stive prisen er at bilen baserer seg på Maserati Quattroporte...sikkle... Motor: 295 kW / 400 hester fra 4.2 liter V8. 0-100 km/h tid på 5.2 sekunder. Vekt: 50 kilo med en Quattroporte. Maserati Bellagio Fastback Touring Kilde: http://www.worldcarfans.com/9080605.009/ma...into-production
Fritz0r Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Jeg personlig synns denne bilen bare rivaliseres bare av Nissan Stagea.
Carman Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 jeg har litt problemer med å se hvilken karosseritype det er.. noen som kan fortelle meg.. hvordan opner man bagasjerommet på bilen?
Fritz0r Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 ser ut som om det er todelt luke bak...noe problematiskt kanskje....
huffadhemi Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 *snip*.. noen som kan fortelle meg.. hvordan opner man bagasjerommet på bilen? SÅNN. Må ha meg en slik. Ha en fin dag.
Skavold Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg personlig synns denne bilen bare rivaliseres bare av Nissan Stagea. Skjønner ikke at det går an å sammenligne disse overhodet. En eller annen plastikk-japse mot en skikkelig skinn- og krem-italiener ...
Fritz0r Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 plastikk og plastikk fru blom... Stagea veier noe mer, 2.600 KG og er bare rekke sekser på 2.5 eller 2.6L. Nyere versjon av Stagea er noe lettere og har V6'er istedet for RB26DETT blokka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå