Oriuss Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Var det ikke slik at man kunne starte på lvl 20 etter at man hadde fått en opp på lvl 20 eller gikk de bort i fra den delen?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg vet ikke helt, man kan tydeligvis skippe Destiny-questene i Tortage om man vil når man snakker med Tina. Men jeg vet ikke hva som skjer da, jeg turte ikke prøve i går
Crowly Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg vet ikke helt, man kan tydeligvis skippe Destiny-questene i Tortage om man vil når man snakker med Tina. Men jeg vet ikke hva som skjer da, jeg turte ikke prøve i går Du går til neste destiny quest, får ikke belønning, exp osv.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Du går iallefall glipp av fin reward:) Selvfølgelig, men om man ikke har lyst til å ta de samme questene om og om igjen hele tiden så er jo det også en løsning
Wumpus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Selvfølgelig, men om man ikke har lyst til å ta de samme questene om og om igjen hele tiden så er jo det også en løsning Det er bare å lage ny char i en annen archtype enn det du har spilt før,så får du en litt annen vri og noen andre destiny-quest. Man følger den samme historien, men fra et annet perspektiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå