Gå til innhold

AoC og ATI skjermkort (3870)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk min sigg, PC1, har 10-20 fps på low 1680x1050. Er det noen som har prøvd med Omega-drivere?

 

Hjelper faktisk ofte å stille litt på settings i AoC.

 

Feks jeg har 40fps low, mens med medium har jeg aldri lavere enn 80fps.

 

Det jeg gjorde var enkelt å greit og satte alt på max i medium, for så å tone det ned litt.

Et lite tips til dere som sliter..funket iaf for meg

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt på en halv uke, og skal ikke uttale meg (har ikke prøvd siste patch) om dette helt sikkert. Men de som avkrefter at ATI-kort har problemer med AoC, tror jeg ikke helt har gjort hjemmeleksa si. Det er/var problemer. Tror fortsatt ikke Funcom har fikset disse.

 

Bl.a. bruker kortene mindre av GPU-kapasiteten jo lavere settings man bruker, derfor hjelper det lite/ingenting å skru ned grafikken. På maks grafikk bruker mitt fabrikkoverklokka HD 3870 512 MB ca. 30 % GPU-kapasitet. På minimum er dette bare 5-10 %.

Lenke til kommentar

ATI 3870x2, ligger på 20-60 fps med alt på det jeg vil kalde "Ultra" siden high settings er langt ifra full så har jeg stilla alt opp på max utenom.

 

Har samme fps nesten som kompisen min med 9800gx2 så skal ikke klage egentlig for et skjermkort til 2 lapper :)

 

Eneste jeg har crossfire buggen som gjør at alt i inventorry blinker og viser som ? før jeg har rulla musa over det, samme gjelder når jeg skal selge eller kikker på utstyret som er på meg.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...