Gå til innhold

Er det mange pålogget på C&C renegade?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og en kompis spilte for rundt ett år siden. Men plutselig så kom vi oss ikke inn igjen.

Det var da i alle fall rundt 5000 folk når vi spilte, og det var bare på europa serveren.

Skrevet

Det er liksom 6 år gammelt. Og når det var kun 5k fra europa som spilte det for 1 år siden kan det ikke være mange igjen no :o

Ville ikke satset på at det var noen, hvis du hadde planer om å kjøpe for å spille over nett.

Skrevet

må du? Jeg og kompissen min kjøpte spillet for en femtilapp eller noe når de hadde salg på gamle spill på lokalbutikken. Etter mye reinstallering og fram og tilbake kom vi endelig inn på westwood serverene (Som er overtatt av ett tullingfirma).

må du? Jeg og kompissen min kjøpte spillet for en femtilapp eller noe når de hadde salg på gamle spill på lokalbutikken. Etter mye reinstallering og fram og tilbake kom vi endelig inn på westwood serverene (Som er overtatt av ett tullingfirma).

Skrevet (endret)

Nei, nei, heilt feil.

GameSpy Arcade kan du laste ned her: http://www.gamespyarcade.com/download/

Du kan og kjøpe gullmedlemskap og få litt dilldall, ikkje reklame osv, men det er valfritt.

Eg spelte Renegade aktivt i 3-4 år, men no er det blitt over 3 år sidan eg slutta. på GSA (Gamespy arcade) er det normalt 6-7 servere som har brukbart med folk. Korleis det er på WOL (Westwood Online) veit eg ikkje, men sist eg var innom var det fleire folk der. Det er riktignok mange servere i dag som du kan finne og spele på via både GSA og WOL, dei har ofte "WolSpy" i navnet.

Kor mange som spelar totalt anar eg ikkje, men det er etter min meining nok aktivitet til å kunne ha det moro. Nokre vanlege servere, enkelte med mod og enkelte med fanmaps.

Om du ikkje kjem inn på WOL må du sannsylegvis innstallere eller reinstallere Westwood Online Components. Det kan du gjere ved å putte i installerings-CD-en. Du velger vekk sjølve spelet i installasjonsprogrammet og huker kun av Westwood Online Components. Då skal det fungere.

Endret av Zeph

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...