Gå til innhold

Hva liker du best? Lost Oddyssey eller Eternal Sonata?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som eksamene snart er over og jeg begynner å få litt tid til spilling, lurer jeg på hva slags spill jeg skal bruke tiden min på. Jeg vil spille et rpg spill, og har alltid hatt sans for "japansk" rpg spill. Final fantasy serien er favoritten, men de har jeg prøvd ut :)

Jeg står egentlig valget mellom to spill som er nevnt i tittelen. Er det noen som har prøvd begge og kan si noe om de?

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mass Effect er et vestlig RPG!

Jeg likte Lost Odyssey mye bedre enn jeg likte Eternal Sonata Pga. Storyen, Humoren, Stilen og at det hadde et mye mer avansert og Taktisk kampsystem imotsetning til Eternal Sonatas kamp system som ble veldig veldig kjedelig i lengden.

Skrevet

Må si jeg likte ES bedre en LO, da på grunn av den grafiske stilen og musikken, hei jeg sovna flere ganger gjennom spillet bare på grunn av att musikken var så behagelig å høre på.

Men hvis du liker en veldig spennede historie, kule/morsomme/interresante karakterer og et veldig godt kampsystem så er Koreanske Lost Oddessey et veldig godt spill, derimot hvis du liker litt mer "barnslig" tegnestil, en veldig god/dyp historie med utrolig god musikk og interresante karakterer så vil jeg anbefale Eternal Sonata.

Skrevet

Har hørt at Mass Effect er bra! Men min PC begynner å bli for gammel til å klare å takle det spillet :(

Hvor lenge vil det ca ta å spille ferdig Lost Odyssey?

Skrevet (endret)

Er ikke helt sikker...

Men kan ta deg godt over 40 timer!!

BTW: Lost Oddyssey og Eternal Sonata er begge X-Box 360 spill som ikke blir gitt ut til PC!!

Endret av Zollid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...