Gå til innhold

TV-ut med 9700 pro


Anbefalte innlegg

TV-ut med hercules prophet 9700 pro

 

Hva må jeg gjøre ?

har bare 1 av kanal på tven, og det er i svart/hvitt.

Har hørt at noen at kabelen er sikkert ødelagt, men den fungerte med et nvidia-kort.

 

Noen tips ? Jeg har satt TVen som "hovedskjerm" og dataskjermen er ikke koblet i i det hele tatt...

 

Noen tips ?

 

plz

 

mvh

 

EDIT :

Forresten så har jeg en Goldstar 20" tv hvis det hjelper noe...

monzilla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du er sikker på at du har satt den på Pal og ikke Ntsc? hva slags kabel bruker du?

 

Også et spm jeg har selv, har gforce4 ti4200, Når jeg prøver å se film i media player/Powerdvd etc. får jeg et urolig bilde, masse streker i fullscreen. men ellers er dette helt klart, vet dere hva det skyldes?

Lenke til kommentar

en annen grunn til at du får svart-hvitt er at tv ikke

takler s-vhs (s-video?) signal, dette kan kanskje stilles inn på

tv'n.. det kan jeg.

 

hvis du bruker en 4pins (og en jord) kabel er det s-vhs og tvn takler/er ikke innstilt for det

 

hvis bare en plugg på kabelen er det composite og da kan det være sånn pal/ntsc konflikt.

Lenke til kommentar

En Goldstar 20" støtter ikke s-video. Antar at du bruker s-videokabel og overgang til scart. Forutsetter at du har stilt til PAL.

 

To mulige løsninger:

- Kanskje det fulgte med (eller kjøp) overgang til (gul) RCA (også kalt Phono) for å koble på utgangen fra skjermkortet. Kobles til til tilsvarende kontakt på TV, eller til scartovergang.

- Kjøpe "s-video til RCA"-overgang som kobles mellom s-videokabel og scartovergang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...