Bruker-146784 Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Hei! Når jeg skulle prøve å spille Age of Conan i dag så kom et bilde med error opp. Du kan se det her!
Pherol Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Emnetittelen din kommer til og bli klaga på av moderator straks, du burde bytte OT: jeg vet faktisk ikke, prøv og reboote, har ikke skjekka om det er noe repair.exe til AoC, noen som vet?
Locrin Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Well lookie here.. There's a couple things you will need to do. Go to your Age of Conan Directory - Run SimpleConfig.exe - Click Verify/Repair button (wait a long time, grab some breakfast, watch Conan the movie or something) Once that's all done change your graphics settings. - Click on Graphics Tab - Uncheck full screen - Change the Display Resolution to 1024x768 - Click Ok and try to launch the game again Also, it might help to provide more information about your problem. Do you see the intro movies? Do you get to logon to the game with username and password? At what point does the game stop? What type video card do you have? Are you running the latest video drivers? Can you run DXDiag without it crashing? Fant det med mine leet google skills
Bruker-146784 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Skrevet 3. juni 2008 Sorry men ingen av de tingene funket
zoby Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 For og si det sånn, neste gang du trenger hjelp med noe som dette, så prøv google før du kommer hit og lager en post alt du trenger og gjøre 1. google.com 2. skriv "failed to initialize rendering system age of conan" i søkeruta 3. trykk søk 4. les svaret
Bjonski Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 For og si det sånn, neste gang du trenger hjelp med noe som dette, så prøv google før du kommer hit og lager en post Hva er vitsen med et forum da?
zoby Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 For og si det sånn, neste gang du trenger hjelp med noe som dette, så prøv google før du kommer hit og lager en post Hva er vitsen med et forum da? Ser ikke vitsen med å spøøre om slik, og vente 10min på et svar, som appåtil kan være feil. Det du spør om, er om noen kan søke på google for deg.
Bjonski Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ser ikke vitsen med å spøøre om slik, og vente 10min på et svar, som appåtil kan være feil.Det du spør om, er om noen kan søke på google for deg. Jeg kunne svart han med engang. Jeg fikk samme error på min bærbar med GMA 950 skjermkort, som ikke er bra nok for AoC pga. manglende shader model 2.0. Kan det være at du bruker et integrert/gammelt skjermkort som ikke støtter shader model 2.0? Uten 2.0 vil du ikke kunne starte AoC. edit: sånn, da var innlegget på plass igjen. Endret 3. juni 2008 av Bjohansen
themaceman Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Hei! Når jeg skulle prøve å spille Age of Conan i dag så kom et bilde med error opp. Du kan se det her! Karma got your ass, slutt med IE .
Mapster Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Hvis det er pga. shader model på skjermkortet at feilen oppstår, så er det bare å endre den innstillingen i spillet. 1. Bla til denne mappen i utforsker: <win disk>\Documents and Settings\<din bruker>\Local Settings\Application Data\Funcom\Conan\Prefs\ 2. Ta en sikkerhetskopi av Prefs_2.xml 2. Åpne Prefs_2.xml i notepad 3. Søk etter: "RenderSetting_ShaderModel" 4. Endre verdien til 0 5. Spill i vei Dette fungerte fint for meg, dog jeg hadde ikke de samme symptomene som deg. Jeg fikk kun en svart skjerm når jeg prøvde å spille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå