Hanzo Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er alt lei AoC, lv34 nå, og det er bare en masse springing frem og tilbake, frem og tilbake. Idiotiske lavpanna quest som tar deg gjerne over 4-5 kart for å finne alt du trenger, pluss at kartene er helt åndsvake og du sliter ræva av deg for å finne korrekt vei til enn eller annen questdude på kartet. Er du riktig heldig ramler du oppi et hull og kommer ikke ut, så må du bruke Path of bla bla bla tilbake til utgangspunktet. Action for alle penge dette ja... Så, jeg sitter med en AoC Collector key med mamuth OG rhino mount etc, som jeg egentlig vurderer å selge. Lar dette i seg gjøre, og i så fall, bryter jeg noen regler med det?
Bruktbilen Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Du har ikke lov til det, akkurat som med WoW, men det er ingen som stanser deg i å selge kontoen.
Maehra Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ikke helt sikker. Du finner nok noe om det i regler og retningslinjer, prøv å sjekke der. Det er ganske lite sannsynlig at Funcom kommer til å legge opp til at det gjøres (eneste eksempelet jeg kan komme på er Stationexchange i EQ2.) Men rent rettslig bryter du ikke med norsk lov om du bryter reglene i AoC. Dette stopper ikke Funcom i å blokkere tilgang til accounten til dersom de finner det ut Endret 3. juni 2008 av Maehra
bamsefar Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 La meg gjette, du er en av de mange som ikke klarte å finne fram til Zelata i Wild lands? Og for å svare på ditt spørsmål, så går jeg ut i fra at EULA tar seg av dette, uten å ha lest den. Med andre ord, ja du bryter nok noen regler. Et annet spørsmål er hvem som er interessert i å kjøpe en konto så tidlig. Du er tross alt ikke 80 engang.
Maehra Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 La meg gjette, du er en av de mange som ikke klarte å finne fram til Zelata i Wild lands? RoflSquid, happens to the best of us. Hører jeg flashback fra Mankrik's Wife i the Barrens? Og for å svare på ditt spørsmål, så går jeg ut i fra at EULA tar seg av dette, uten å ha lest den. Med andre ord, ja du bryter nok noen regler. Et annet spørsmål er hvem som er interessert i å kjøpe en konto så tidlig. Du er tross alt ikke 80 engang. Tror ikke det blir så mye problemer å finne en kjøper. Tenk alle som ikke rakk å gå i butikken tidsnok eller bestilte fra play.com og enda ikke har fått det i posten.
Hanzo Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Skrevet 3. juni 2008 (endret) La meg gjette, du er en av de mange som ikke klarte å finne fram til Zelata i Wild lands? Og for å svare på ditt spørsmål, så går jeg ut i fra at EULA tar seg av dette, uten å ha lest den. Med andre ord, ja du bryter nok noen regler. Et annet spørsmål er hvem som er interessert i å kjøpe en konto så tidlig. Du er tross alt ikke 80 engang. hehe, jo jeg fant faktisk henne. Men ja, brukte MYE tid på å svømme og springe rundt før jeg fant fram. De kjøper jo egentlig ikke kontoen min, men AoC med en lv34 Demonologist på kjøpt. Som sagt så er det Collector Edition med begge mounts. Er ikke på jakt etter å tjene meg rik på dette, men om noen ville kjøpe det for det samme som jeg selv ga for det så har jeg ihvertfall ikke tapt penger på det. Endret 3. juni 2008 av Hanzo
Maehra Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 La meg gjette, du er en av de mange som ikke klarte å finne fram til Zelata i Wild lands? Og for å svare på ditt spørsmål, så går jeg ut i fra at EULA tar seg av dette, uten å ha lest den. Med andre ord, ja du bryter nok noen regler. Et annet spørsmål er hvem som er interessert i å kjøpe en konto så tidlig. Du er tross alt ikke 80 engang. hehe, jo jeg fant faktisk henne. Men ja, brukte MYE tid på å svømme og springe rundt før jeg fant fram. De kjøper jo egentlig ikke kontoen min, men AoC med en lv34 Demonologist på kjøpt. Som sagt så er det Collector Edition med begge mounts. Er ikke på jakt etter å tjene meg rik på dette, men om noen ville kjøpe det for det samme som jeg selv ga for det så har jeg ihvertfall ikke tapt penger på det. Befinner seg i Sandnes/Stavanger om noen vil sende meg en PM Schmæck. Ikke noe reklamering på forumet Rediger det fort før moderatorene gjør det for deg.
<Iversen> Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Lett og få solgt en CE nå, fortsatt etterspørsel, spesielt med mount.
Rescue me Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Er nok ikke lov til å selge ting via forumet siden dette bryter med retningslinje nummer 9. #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Du får heller prøve Bruktplassen som i hvert fall slik jeg har skjønt er forumets bruktmarked, eller noen større slik som Finn, QXL eller kansje Ebay.
Bjonski Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Artig å høre på folk som whiner over å ikke finne NPC's... en plass mellom 20-30 så utforsket jeg ting selv, sprang fram og tilbake mellom sonene og fant ut av hvor de forskjellige plassene lå. En del av RPG opplevelsen er jo å finne ut av ting selv!
Niram Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Er nok ikkenoe problem å selge en CE account, folk betaler mye for mye rart. Men du bør ikke ta den salgsrunden på forumet
Bjonski Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Er nok ikkenoe problem å selge en CE account, folk betaler mye for mye rart. Men du bør ikke ta den salgsrunden på forumet Og du bør nok slette det bildet i signaturen.. er nemlig ikke lov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå