Gå til innhold

AoC: Jeg gav opp å vente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg klarte ikke å vente til jeg kom hjem, så jeg gikk på do her på jobben. Det var ganske deilig, men jeg tror jeg brukte for mye papir. Jeg trakk i snoren, hvorpå toalettet fylte seg til randen med vann. Jeg sto å så på med angst i blikket når vannet steg. Til min store lettelse forsvant pluttselig "papirballen" og vannet sank til akseptabelt nivå:)

Lenke til kommentar
Orker ikke å vente på pakka fra play.com så jeg kjøpte meg spillet i dag, endelig kan jeg spille litt igjen. Får satse på at det fortsetter å være like tomt i butikkene i Oslo fremover slik at jeg får solgt spill #2 når det kommer :)

 

Selge spill #2? Kan du ikke bare benytte deg av angreretten og sende det tilbake igjen?

 

Jeg gjorde det samme. Jeg var mye mindre tålmodig enn deg. Fikk spillet 1 uke etter launch og var en stund bitter fordi jeg med nytt spill seff ikke fikk warmounten.

 

Men så fikk jeg en mail i går fra butikken jeg egentlig kjøpte fra og fikk beskjed om at det ikke var flere "pre order" keys fra Funcom så om jeg ikke hadde sendt det i retur så hadde jeg ikke fått mounten likevel.

 

De som ikke er interessert i tråden kan vel drite i å skrive her så andre kan få lese i fred? Ikke rart mange av dere har mange poster på forumet - dere skriver jo bare drit!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Synes den utviklet seg til å bli en morsom tråd jeg ^^,

 

OT: Fikk henta Collectors Edition i dag. Storfornøyd med eska og det medfølgende stasjet. At utgivere ikke legger litt mer vekt i å lage spesialutgaver til spill. Hadde i alle fall frista en del mer å kjøpe spillet når man faktisk får noe som er litt mer å holde i enn et kjedelig cover og en dvd-plate.

Jeg tenkte å vente med å spille Conan, men så fikk jeg et kjekt tilbud på..? Collectors Edition ja ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Noen som kan svare meg på hva man gjør hvis man får en brennende følelse når man tisser mens man spiller AoC? Begynner å bli lettere plagsomt og gradvis vondere, kan det ha noe med disse drinkene man får gratis fra drinking cape? Er de av like god kvalitet som drinkene man må kjøpe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...