muffe Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Se topic. Bruker det ikke, og er ikke interessert i at det hele tiden bruker systemressurser som minne osv... Bruker forresten 5 MB. minne.
torbj0rn Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Du sier ikke noe om hvilken versjon av Windows du kjører. Jeg gikk ut i fra at du kjører Windows XP fordi det er den eneste versjonen av Windows som kommer med MSN Messenger ferdiginstallert (?). Instruksjoner for avinstallering finner du her.
muffe Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Skrevet 9. mars 2003 Ja, det var XP. Takker så mye, det er deilig å slippe messenger...
torbj0rn Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Bare hyggelig! Personlig liker jeg gaim for «Instant Messaging»
Lurifaksen Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Jeg synes egentlig at å ganske enkelt slette det er en ganske grei løsning. Og deretter gå inn i msconfig å fjerne det fra oppstarten.
robertz Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 last ned XP-antispy http://www.xp-antispy.de/ (gratis tweakeprogram for xp), den kan avinstallere messanger for deg.
Lch Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Trillian er sjefsIM-klienten over alle. PS: robertz, avataren din er en smule for stor. 50x50pixler, 6KiB er maks. Jeg foreslår du fikser det før en moderator ser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå