Gå til innhold

Acer gemstone AS8920


Anbefalte innlegg

Hallo. Har kommet over denne PC-en ( http://www.jr.com/acer-computer/pe/ACE_AS8920_hy_6048/ )

, og syntes at prisen var meget overkommelig. Eneste jeg lurer på er hvorvidt skjermkortet duger? Er veldig dårlig oppdatert på skjermkortfronten mht. Laptops akkurat nå.

Hvis noen andre har erfaringer med denne modellen, bare peis på!

 

- Forøvrig skal jeg bruke den til spilling i militæret samt studier etterpå

Endret av mr. Bjerre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. De pc'ene du referte til var litt dyr i forhold til hva jeg ønsker å bruke. Prismessig er jeg ikke villig til å bevege meg opp i high-endklassen, men 6500 kr for denne PC-en er vel et veldig godt tilbud? Skal til Usa i sommer, så planlegger å kjøpe over disk.

Lenke til kommentar

Strømforsyning er ikke noe problem.. Bare å skaffe et annet støpsel til 50-lappen. Tastaturet er heller ikke store problem, et par klistremerker og norsk layout i windows på tastaturet så går det bra :) Det som er stresset er garanti. Om den ikke blir levert med worldwide garanti må du sende den til USA om noe skulle skje. Garantien er også mest sannsynlig på kun ett år. I Norge har man 5 års reklamasjonsrett i forhold, det kan fort lønne seg selv om prisforskjellen er såpass stor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...