Digidice Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Jeg kjøre 5.1 surround i AOC, men sliter med og få lyd ut av center høytaleren. Kjøre jeg lydtest så virke alle kanalene. Surrounden virker i alle kanaler utenom center når jeg står feks med en foss og snur meg rundt og høre lyden skifter retning. Sound blaster Xfi Vista 64
maanemann Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hmm.. høres kjent ut. Til å begynne med hadde jeg trøbbel med at hovedkarakteren kom i frontene og vekslet på dette. Sikkert litt beslektet problem. Fikk da føelsen heletiden av at det var andre som sloss rett ved meg, selvom jeg var alene, pga directional sound. Synes denne bug'en har blitt fikset eller ivhertfall bedre i det siste. Men kan være at jeg bare har blitt vandt til det. Jeg kjører i likhet med deg Vista64 med SoundBlaster Xfi. Endret 3. juni 2008 av maanemann
Digidice Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Fant mer info om det på forum der andre ikke får tale på tortage questa da denne kommer ut i center høytaleren: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?p=513299 har testa alt nå, umulig og få lyd i center høyttaler i AOC, men den virke normalt i alt annet. Så er nok noe galt med enten spillet, eller sounblaster driverene til folk. Håper kommer fiks på dette, og at Funcom vet om det. Får holde meg til Stereo eller 4 kanals surround intil videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå