Gå til innhold

AoC: FEMALE assassin = broken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vidt jeg har forstått det - ja.

Men altså, jeg spiller som male assassin, og jeg blir forbanna hver gang noen sier at klassen min fungerer som det skal.

Hvordan kan +200 add i evade skill (altså dexterity) ikke ha noe utslag på dodge? Hvorfor skal en klasse som har 0 armour ikke ha mer enn 5% evade? hvorfor? Det henger ikke på greip! Og hvorfor skal det være vanskelig å ta 2 mobs som er på samme level som deg når f.eks andre klasser kan ta 1 vanlig mob og en elite uten de største problemer om de spiller riktig. Om jeg får 3 adds må jeg bruke pods og bruke alle komboer og sånt for å ha en sjans og kanskje overleve med 15% i liv.

Jeg vet at man skal være snikende og planlegge sine angrep nøye, men hvordan snike når vår forbanna main skill ikke fungerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke spilt assassin og har ikke særlig lyst heller, men hvorfor må alle classene være like å være i stand til å drepe 3-4 stk samtidig?

Endret av Crispin
Skrevet
Og hvorfor skal det være vanskelig å ta 2 mobs som er på samme level som deg når f.eks andre klasser kan ta 1 vanlig mob og en elite uten de største problemer om de spiller riktig. Om jeg får 3 adds må jeg bruke pods og bruke alle komboer og sånt for å ha en sjans og kanskje overleve med 15% i liv.

Og du har ikke lagt merke til hvor forbanna sjuke assassins er i 1vs1? Prøv HoX (cloth armor) først, så kan du sjekke hvor lenge du overlever mot 2-3 mobs på lik eller høyere level.

Skrevet
Så vidt jeg har forstått det - ja.

Men altså, jeg spiller som male assassin, og jeg blir forbanna hver gang noen sier at klassen min fungerer som det skal.

Hvordan kan +200 add i evade skill (altså dexterity) ikke ha noe utslag på dodge? Hvorfor skal en klasse som har 0 armour ikke ha mer enn 5% evade? hvorfor? Det henger ikke på greip! Og hvorfor skal det være vanskelig å ta 2 mobs som er på samme level som deg når f.eks andre klasser kan ta 1 vanlig mob og en elite uten de største problemer om de spiller riktig. Om jeg får 3 adds må jeg bruke pods og bruke alle komboer og sånt for å ha en sjans og kanskje overleve med 15% i liv.

Jeg vet at man skal være snikende og planlegge sine angrep nøye, men hvordan snike når vår forbanna main skill ikke fungerer?

Dessuten, spilt Bear shaman low-lvl eller?

Skrevet
Og hvorfor skal det være vanskelig å ta 2 mobs som er på samme level som deg når f.eks andre klasser kan ta 1 vanlig mob og en elite uten de største problemer om de spiller riktig. Om jeg får 3 adds må jeg bruke pods og bruke alle komboer og sånt for å ha en sjans og kanskje overleve med 15% i liv.

Og du har ikke lagt merke til hvor forbanna sjuke assassins er i 1vs1? Prøv HoX (cloth armor) først, så kan du sjekke hvor lenge du overlever mot 2-3 mobs på lik eller høyere level.

Jeg er enig med deg at Assassin er kjempebra frem til level 20.

Men så går det nedover. Ettersom du kommer lengre opp i levlene blir Assasin helt ubrukelig, vi gjøre lite damage, vi tåler ikke mer en 3-4 hits i instancer, og vi er egentlig nokså ubrukelige.

Btw, fant ut at Dodge er bugga på alle charactere. Min Conquer har også bare 5% selv med masse ting som skal gi bedre evade.

Skrevet
Er evade og dodge det samme i aoc da? Dodge må du vel fysisk gjøre selv, ved å tappe til sidene eller bakover?

Det stemmer, men du har også en prosentvis evade(dodge) som gå automatisk, så man kan få en boost ved å dodge selv, men i spillet så vil karakteren ha da en prosent sjangse for å dodge selv uten våres hjelp. Dette er da fordi det kan bli tungt for noen å trykke to ganger på samme tast etter hverandre.

Skrevet

Er det i det hele tatt noen vits å dodge da? :p Gir jo bare 0.1 mer immunity chance. Eller mener du fysisk å hoppe til siden i det motstander slår slaget? :O Har ikke tenkt på det på den måten før, da blir det jo faktisk litt mer nen hack'n slash.

Skrevet

Med tanke på Conans likestillingsprofil er vel dette bare rett og rimelig? Hadde det vært likt mellom hann- og hunnkjønn, så hadde nok Howard snudd seg i graven.

;)

Skrevet
Med tanke på Conans likestillingsprofil er vel dette bare rett og rimelig? Hadde det vært likt mellom hann- og hunnkjønn, så hadde nok Howard snudd seg i graven.

;)

Hva med Red Sonya? Ikke engang Conan greide å banke henne.

Slik det er i den verdenen så er alle damer fine, horer og adelen kan stort sett ikke sloss. MEN!! Krigerkvinnene er fullt på høyde med det beste i utlandet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...