Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Guide: Hvordan holde seg våken.


2ball_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sniff kokain

 

Uansett, en Red Bull inneholder IKKE 24 kopper kaffe - det må være det dummeste jeg har hørt den siste timen (skulle til å skrive "i dag", men jeg kom på at jeg har hørt noe dummere i dag, og jeg liker ikke å lyve).

 

Kaffe gjør deg heller ikke trøttere etter at effekten er over, men det gjør at du holder deg våken lenger. La oss si at du egentlig skulle legge deg klokken 2 - men du drakk 2 kanner kaffe, og har derfor holdt koken til 8. Altså 6 timer. Hadde du ikke drukket kaffen, men presset deg selv til å være oppe til kl. 8, f.eks. ved å stå oppreist eller gått rundt - ville du vært like trøtt.

 

ja.. jeg tok kansje litt hardt i der.. poengert var at men får mye mer effekt..

 

Sove.

hehe.. med øynene åpne da eller?

Lenke til kommentar
Sove.

hehe.. med øynene åpne da eller?

 

Den eneste måten å klare å holde seg våken på i lengden er ved å sove, for så å være våken i det tidsrommet du vil. :)

ja, men vist man skal snu døynet eller bare har lyst å døyne. så er det andre ting du kan gjøre for å holde deg våken litt lenger.. det er ikke ofte at man planlegger å døyne..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Har du prøvd?

 

Funker gull for meg. Handler da ikke om å drikke seg dritings, men ta en liten shot i ny og ne. Kvikker opp meg hvertfall.. Eneste ulempen er jo at jeg ikke kan kjøre bil da, men det bør man uansett ikke gjøre når man "døgner"..

Lenke til kommentar

Bli med på en meningsløs diskusjon på diskusjon.no så har plutselig klokken gått mange timer...

 

Når du blir trøtt og får lyst å legge deg så hold deg våken litt til, så blir du plutselig våken igjen og har ikke lyst å sove lenger. Dette kommer periodevis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...