Gå til innhold

Noen flere som hater MGP?


2ball_

Anbefalte innlegg

MGP er tull. Tull, tull og atter TULL!

Jeg så på det i år fordi jeg kjedet meg, og herregud så ille! Det var helt seriøst noe av det verste jeg hadde sett!

Det eneste brae (er brae et ord..?) var Kroatia eller noe, som hadde gatemusikanrer som så ut som italienske gangstere >:3

Bortsett fra dem var det et annet band som spilte instrumenter, resten var technofaen.

 

Hvem trenger slike konkuransser, når man har METALLICA?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er mgp...hallo, er ikke værre en å skru av tv-en. Ingen som tvinger deg til å sitte å se på det..

nei, for all del.. det gjør jeg, men det er jo oppe i media hele tiden og jeg vil gjerne se nyheter.. jeg gjør også dette, men det er vell bare det at jeg blir litt lei alt maset rundt det...

 

Brae er ikke et ord nei, BRA er ordet.

 

hehe.. :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Før: GK-VK1-VK2

Nå: VG1-VG2-VG3

 

for å svare på tråden, jeg hater også Melodi grand Prix, på lik linje med vg-lista og andre rangeringer av musikk. Jeg trenger ikke å bli fortalt hva jeg skal like :realmad:

 

dette er den sanne musikken i mine øre :love:

 

Helt enig!

 

- Det hender at jeg ser mgp, men det er kun fordi det kan være ganske komisk og underholdende :)

Lenke til kommentar
Må si jeg elsker GP-fenomenet. Samle en vennegjeng, kjøpe øl og lage god mat for så å gapskratte av musikken og sceneshowet. Elsker det!

dette har vi jo de inledende rundene i idol til.. kan heller ikke si jeg flløer med på idol utover dette..

 

Hehe, folk sier.. "Nei, ser da ikke på dette tullet her". Omtrent alle sier dette når folk spør dem. Men det er jo i overkant av 1,5 millioner nordmenn som følger med på dette hvert år. Det samme gjelder Se og Hør også. "Leser ikke dette drittet her."

hehe.. når det gjelder TV så står den ofte på uten at man ser på den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...