Gå til innhold

Mass Effect (PC), Diverse spm og svar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at Normandy skipet er direkte ubehagelig å være på, for det første er det ingen på det jævla skipet som noensinne beveger ser bortsett fra en selv, for det andre er musikken ganske skummel, så jeg føler meg hvertfall ikke "trygg/hjemme" når jeg er der, beiner så fort jeg kan, gjør det jeg skal og fortsetter på oppdragene. Ganske dårlig immersion synes jeg.

Jeg synes at Normandy skipet er direkte ubehagelig å være på, for det første er det ingen på det jævla skipet som noensinne beveger ser bortsett fra en selv, for det andre er musikken ganske skummel, så jeg føler meg hvertfall ikke "trygg/hjemme" når jeg er der, beiner så fort jeg kan, gjør det jeg skal og fortsetter på oppdragene. Ganske dårlig immersion synes jeg.

Synes skipet er kult, plager ikke meg at det er litt dystert. Urealistisk at alle folka står på de samme stedene hver gang ja, men sånn er det jo i mange spill.

Forøvrig synes jeg "ond"/"god"-systemet er litt kjipt, for man blir jo tvunget til å være en av delene - man blir styrt.

Kan man ha flere karrierer aktive samtidig?

Man kan ihvertfall bytte mellom dem.

post-35043-1215040948_thumb.jpg

Endret av WarpX

http://masseffect.wikia.com/wiki/First_Aid

First Aid differs from most tech talents in its use. Instead of taking your squad's highest rating in the skill, as tech skills do, it uses the combined skill of the squad.

Men lurer på hvordan den kombinerer da... håper den legger sammen skills istedet for å ta gjennomsnittet.

Endret av WarpX

Ok, takk for svar.

EDIT: Jeg sitter fast ved den bygningen på enden avaleutsk valley, prøver å gå ut av bilen med b eller enter men det funker ikke. Er det noe jeg gjør feil? :blush:

Det står feil i toturial for mako i journalen min iværtfall. Det står at det er e for å gu ut av og gå inn i biler. Det er q.

Endret av Haventh
Mass effect er nok heldigvis utelukkende singleplayer.

Hvor får man tak i grenades?

Drepe organics/synthetics, finne de i kasser.

Jeg vil råde deg til å spare granater til de veldig "tette" sitiasjonen. F.eks på ferona (eller noe slikt) når du sloss mot den planten og zombiene dens.

Jeg har iværtfall ikke hatt noe stor bruk for granater bortsett fra i situasjoner med plagsomt mange monstre.

Endret av Haventh
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...