Gå til innhold

Synes et nytt vindu burde åpnes når du skal sende melding

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Fordi hvis jeg er i en tråd og har lyst til å fortsette å lese den kan jeg ikke trykke på brukernavnet og holde ctrl + send melding for å åpne det i nytt vindu, og må dermed enten velge å sende melding i det aktive vinduet og heller finne tråden på nytt fra forumets hovedside eller å scrolle opp eller ned og holde ctrl + (sidenummer) for å lage en "sikkerhetskopi" av siden så jeg kan sende meldingen i det ene vinduet, så lukke det og fortsette å lese i vindu nummer to. Tungvint!

Eller så kan man eventuelt bli tilbakesendt eller få valg om man vil bli tilbakesendt til den aktuelle tråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å trykke på brukernavnet med scroll-hjulet. Da åpnes det en ny tab i IE7 og FF2 med brukerprofilen hvor jeg kan sende meldinger og alt mulig uten å måtte navigere med det andre vinduet/tabben jeg leser tråder med. :)

Skrevet

Scrollhjul skulle gjøre det samme som ctrl+klikk, og sitnevnte fungerer ikke for meg heller. Ønsker man å gjøre dette uten scrollhjul går det an å klikke på navnet og så ctrl-klikk på send melding. Det fungerer utmerket, da dette er en ren link fri for javascript-tull. Ikke koster det flere klikk heller.

PS; hos brukere med avatar er også avataren en ren link til profilen, som kan manipuleres.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...