Essem Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Singleplayer: Assassin's Creed Multiplayer: Gears of War Barndomsminne: Age of Empires 2
scorcho Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 (endret) Singleplayer: Betrayal at Krondor eller Final Fantasy 7, vanskelig å velge Multiplayer: Team Fortress 2 og Battlefield 2 Bærbar: Super Mario World GBA MMO: World of Warcraft Med utstyr: - Old-school: Chrono Trigger Barndomsminne: Super Mario Bros 3 eller Civilization Endret 2. juni 2008 av scorcho
Filosof Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Old-school: Banjo Kazooie! Multiplayer: Halo 3 Edit: telletråd btw. Hm, det er sant. Er det noen måte å flytte denne tråden til et sted det er lov med telletråder, eller er det kun Moderatorer som kan dette?
hvorre Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Singelplayer: Half life 2 og Bioshock(umulig å bestemme seg) Multiplayer: BF2 og CoD4(igjen, umulig å velge) Bærbar: Patapon(OBS: Avhengighetsskapende rytmer) MMO: Aldri prøvd.... Med utstyr: Må bli USAF Navy Fighters med en joystick Old school: Mario(husker ikke hvilket:P) Barndomsminne: Age of Empires 2 Slenger med strategi og: World in Conflict;)
Filosof Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 EDIT: Jeg byttet ut MMO til Soundtrack - ettersom jeg synes dette er mye mer interessant!
CThomassen Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Med utstyr: Duck Hunt med pistol ÅÅå !! digga det spillet
Tribulation Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Singleplayer: Vampire The Masquerade : Bloodlines (Jeg har veldig mange spill som jeg også kunne sagt her) Multiplayer: Starcraft Bærbar: Zelda (husker ikke hvilken av dem det er) Soundtrack: Diablo I Med utstyr: X-Wing vs. Tie Fighter(eneste jeg har spillt med flightstick) Old-school: Red Alert Barndomsminne: Donkey Kong (Snes)
Fanta4free Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Singleplayer: GTA vice city Multiplayer: 007 goldeneye Soundtrack: GTA vice city Med utstyr: ikke spilt mange spill derfra Old-school: donkey kong country (snes) Barndomsminne: hvor sykt ekte super maio 64 så ut første gang jeg så det
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 DET BESTE SPILLET INNEN: Singleplayer: Half-Life spillene, GoW, CoD 4. osv klarer ikke bestemme meg Multiplayer: Call Of Duty 4 Bærbar: Warioland 3 Soundtrack: Gears Of War Med utstyr: WRC spillene (med ratt og pedal) Old-school: Top Gun flyspillet Barndomsminne: Mario N64
akristina92 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 (endret) EDIT: Jeg byttet ut MMO til Soundtrack - ettersom jeg synes dette er mye mer interessant! Du kan jo bytte "med utstyr" til favoritt-rett i samme slengen! Men da må du huske å endre navnet på tråden din med det samme, for så vidt jeg vet så er verken matretter soundtracks spill-sjangrer. Endret 2. juni 2008 av Flaringo
MrL Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Singelplayer: Elder Scroll: Oblivion Multiplayer: BF2 Bærbar: God of War (PSP) MMO: Age of Conan (overlegent for min del) Med utstyr: Har ikke spilt så mye derfra.. Old school: Mario Barndomsminne: Goldeneye 007
KKake Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Singleplayer: Half Life 2 Multiplayer: Team Fortress 2/Counter Strike Source Bærbar: Pokémon Silver/Gold/Crystal MMO: Lord of the Rings Online Soundtrack: Red Alert 2 Old-school: Super Mario Bros. 3 Barndomsminne: Conker's Bad Fur Day
Filosof Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 EDIT: Jeg byttet ut MMO til Soundtrack - ettersom jeg synes dette er mye mer interessant! Du kan jo bytte "med utstyr" til favoritt-rett i samme slengen! Men da må du huske å endre navnet på tråden din med det samme, for så vidt jeg vet så er verken matretter soundtracks spill-sjangrer. Sant nok, men hva ville du kalt det? Finnes det et bedre mer presist ord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå