Fre_ZZe Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Noen som har peiling på om det går an laste ned AOC og betale over nettet? På samme måte som man kan gjøre med team fortress/HL gjennom Steam? Om ikke det er mulig, kan man laste via Torrent og så betale kjøpe måned for måned. Hva er beste nettbutikk/lager å bestille fra nå? Trenger det så fort som mulig
Dernel Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 tenker du på piratkopiering? i så fall rapporterer jeg deg
Fre_ZZe Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Skrevet 30. mai 2008 Jeg tenker overhodet ikke på piratkopiering nei, men nedlasting av spillet og så betale for key/månedsvis. Steam feks har dette konseptet med teamfortess halflife og mange andre spill. Finner det ikke på nettet nemlig, men såg snakk om det i en annen tråd... Om det ikke er mulig, hvilken nettbutikk er raskest/på lager no?!
V5R1X Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg prøvde AoC nå nettopp. Fikk en patcherSetup eller noe sånt fra en kamerat... Denne sjekket hvilke filer jeg hadde, og da den så at jeg ikke hadde noen lastet den ned spillet på ca. 20GB. Spillet funket utmerket etter dette og antar at det vil funke å lage ny konto og begynne å betale fra her. (Jeg lånte min kamerats konto, så laget ikke ny konto til meg selv). OT: Likte ikke spillet, så kommer ikke til å spille det mer. MMORPG'er er tydeligvis bare nettsamfunn forkledt som dårlige spill (Min mening, inget flamebait mao.) Endret 31. mai 2008 av J-Core
El-Deno Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Om det ikke er mulig, hvilken nettbutikk er raskest/på lager no?! Absoluttspill.no brukte en dag på å levere AoC til meg
Dernel Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 De brukte 2 dager til og levere til meg, enda de ikke hadde på lager hverken før jeg bestilte eller etter jeg hadde fått det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå