Gå til innhold

AoC: Hvordan spille necromancer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hvordan man spiller necromancer, fordi jeg ser stadig at necromancer tar opptil 3-4 mobs om gangen, mens jeg klarer knapt 2.

jeg legger merke til at de folkan er på samme level som jeg (level 12 atm) Så jeg lurer på om noen kan gi en link hvilken comboer jeg skal bruke (combo f.eks. = dot, ice stricke, ice strikce, dot, osv)

Pointet er at når jeg er ute å quester, er det veldig mye "ninjapulls" fordi det er så mange patrolls, så er det surt å whipe fordi jeg pulla en for mange, mens en annen klarer å ta omså en/to til i tillegg :p hva er magien?!

Jeg har spillt wow i 3 år i forveien og kan litt, men necromancer er den første casteren som jeg spiller noen gang.

Jeg vet ikke helt om det har noe å si, men jeg spiller med 3-15 fps (varierer fra tid til tid)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

3-4 stemmr nok ikke, så sant det ikke er minions...

Necromancer er ikke no serlig sterk før du runner lvl 30 og får caster summons, men jeg anbefaler deg og ta det litt rolig, spørs helt på hvilken feat build du går..

dots + nuke er spille metoden foresten

Endret av MrDarkey
Skrevet

Husker ikke helt hvordan ting funker på lave levels men når du kommer litt høyere så er det furnuftig å kun bruke en type damage spells. Buff deg selv med Vile Insight og bruk bare unholy spells er ihverfall mitt tips.

En "opener" for å ta 3 mobs kan jo være å starte med pestilence blast på den første, lifestrike på den andre, og flest på den tredje. Så fyrer du av Parasitic Swarm når mobsa begynner å denge på deg.

Kjøp også et hav av healing pots og mat, begge er stygg billige og gjør det mye lettere å grinde.

Skrevet

Root 1 - dots på alle - løp litt rundt og når de kommer nære fyrer du av med casting spells for å drepe de helt. Og ta AoE fear hvis du har det...

Spec reanimation, den andre speccen suger for PvE.

Skrevet

3-4 Av samme level som deg selv, kanskje spesielt om alle de er melee da er det nok greit. Men når du begynner å skal ta de som er 3-4 leveler høyere enn deg så plutselig gjør man bare 20 skade pr tick på dotsene og demonene dine gjøre liksom dobbelt så mye damage some deg. Noe er litt rart med Necro, men jeg digger klassen.

Necro går så opp og ned med levelene. Jeg sliter meg gjennom Thunder River nå, mens jeg for noen leveler siden syntes nesten det var for lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...