Splaxter Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 (endret) hey jeg klarte å ødelegge lydkortet i pcen min (fikk med da jeg kjøpte aner ikke hvorfor) og da tenkte care og tok det ut og brukte lyden som ligger i Hovedkortet jippi lyden virker igjen jeg var glad og skulle spille Cod 4 med clanen min men opps kan ikke starte spillet heller ikke call of duty 2 noen som har en anelse om hva som skjer ? funka før lydkortet ble ødelagt Endret 29. mai 2008 av Splaxter
Joney Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 hey jeg klarte å ødelegge lydkortet i pcen min (fikk med da jeg kjøpte aner ikke hvorfor) og da tenkte care og tok det ut og brukte lyden som ligger i Hovedkortet jippi lyden virker igjen jeg var glad og skulle spille Cod 4 med clanen min men opps kan ikke starte spillet heller ikke call of duty 2 noen som har en anelse om hva som skjer ? Funka det før du herpa lydkortet?
Splaxter Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Skrevet 29. mai 2008 hey jeg klarte å ødelegge lydkortet i pcen min (fikk med da jeg kjøpte aner ikke hvorfor) og da tenkte care og tok det ut og brukte lyden som ligger i Hovedkortet jippi lyden virker igjen jeg var glad og skulle spille Cod 4 med clanen min men opps kan ikke starte spillet heller ikke call of duty 2 noen som har en anelse om hva som skjer ? Funka det før du herpa lydkortet? sorry jeg glømte å skrive det ja
Nacky Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Hmm tror jeg har det samme problemet på den gamle PC-en min. Kjøpte akkurat nytt, og siden jeg allerede hadd ekjøpt nytt lydkort, brukte jeg det i den nye PC-en istede for. Nå funker ikke cod4 på den gamle lenger for en eller annen grunn, men jeg har ikke akkurat strevet mye for å få det til ettersom jeg bare trenger denne... Reinnstaller?
The Stig Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Om det er kun COD4 som streiker, vil jeg tro det burde fungere å starte spillet i safemode - en kjekk funksjon flere spill burde ha. Om det ikke fungerer er det reinstallasjon av spillet, og dobbelsjekk av drivere og directx.
Gjest Slettet-ORYwP89mk3 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Har du avinstallert driverne til lydkortet?
Splaxter Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Skrevet 30. mai 2008 Har du avinstallert driverne til lydkortet? nei får vel uninstallere det og installere igjen men gidder ikke atm
The Stig Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Herregud, her prøver folk faktisk å hjelpe deg, så svarer du at du ikke gidder å prøve forslagene? Da kan du ha det så godt for min del ...
Splaxter Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Skrevet 30. mai 2008 Herregud, her prøver folk faktisk å hjelpe deg, så svarer du at du ikke gidder å prøve forslagene? Da kan du ha det så godt for min del ... Hallo :S jeg skal prøve og avinstallere som mange har skrevet men jeg kommer ikke til å skrive om det virker på en stund pga jeg skal ta en pause med cod 4 så slutt å si at jeg ikke gidder å prøve ting please :S
Splaxter Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Så hvorfor be om hjelp? jeg skal fixe det, men bare ikke atm men så vis jeg begynner å spille Cod 4 igjen som jeg sansynligvis gjør så har jeg alt fått hjelp
TCi Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 En post er slettet Ikke krangle nå. Minner på retnlingslinjene.
deaktivert443556 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg opplevde noe av det samme i går, da jeg i Enhetsbehandling deaktiverte mitt Audigy 4 (etter tips om at Audigy 4 og Vista x64 ikke er bestevenner). For å teste om mitt on-board lydkort holder mål, forsøkte jeg å starte opp Cod4. Dette gikk ikke, men det fungerte bra igjen etter at jeg reaktiverte lydkortet. Enten så liker ikke Cod4 lydkortet på hovedkortet mitt (som fungerer i andre spill og programmer), eller så må jeg bare oppdatere driverene til dette. Alternativt så blir det krøll av at Creative-driverene ligger igjen på maskinen.
Ayb Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Men jeg leste i en annen tråd om en som hadde koblet til mikrofonen i pc-en når han installerte cod4, og at det ikke ville starte uten at han hadde i micen. Tror det var cod4 ihvertfall. kanskje noe av det samme?
deaktivert443556 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Cod4 fungerer nå med on-board lydkort etter at jeg oppdaterte driveren.
Splaxter Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 Cod4 fungerer nå med on-board lydkort etter at jeg oppdaterte driveren. takk virker for meg o
_Xorcist Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Jeg har et Asus P5Q hovedkort (bruker onboard audio) og kjører Vista Ultimate 64-bit og har prøvd de fleste triksa i boka for å få CoD4 til å funke: - Oppdatert drivere - Prøvd Microsofts lydkortdrivere - Enablet stereo mixer - Plugget i mikrofon - Disablet alle sound output devices - Disablet alt non-Microsoft relatert fra startup - Disablet alle non-Microsoft relaterte windows services Har også vært i kontakt med Activision og de sier basically: "Fuck you. Vi lager ikke spill til 64-bit OS". Jeg synes det er RIMELIG arrogant når det står på coveret at spillet støtter XP og Vista uten at det er nevnt noen begrensninger med hensyn til 64-bit OS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå