Gå til innhold

AoC: Flau over å være norsk på Wildsoul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp dette er litt av grunnen til at jeg aldri går på den serveren i noe spill der nordmenn samler seg.

 

Så kan jeg heller klage over at ditt og datt annet land gjør det samme uten skyldfølelse :p

 

Edit: Er det mulig nordmenn hevder seg mer i AoC fordi det er ett "Norsk" spill?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Du forventa noe annet på en ren pvp som mer eller mindre uoffisielt kan kalles norsk/russisk?

Ut ifra mine erfaringer med mmo (norsk migrasjon fra wow tatt i betraktning) er det urealistisk.

 

Ser nesten flere nordmen på fury..

Men ja jeg forventer at folk snakker engelsk i ooc.

Lenke til kommentar
Syntes wildsoul er en hyggelig server med snille folk jeg, har ikke sett noe av dette med de norsk som spammer etc i OOC, men kan jo hende de bare har oppført seg der jeg er :D
Muligheten er der, men det var ekstremt sjeldent folk prata annet enn engelsk i Anarchy Online da jeg spillte. Det er bare noe med den norske mentaliteten som har forfalt med åra. Vi ligger nært opp til russerene nå som også er håpløse når det gjelder ikke-engelsk spam i offentlig chat.

 

Løsningen er bare å si at du er fra Danmark om noen spør, så opprettholder du iallfall litt "street cred" blant resten av verden.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

For å generalisere litt så legger jeg skylden på WoW.

Før Wow var MMORPG-samfunn helt annerledes enn i dag.

Selvfølgelig med visse unntak, men sånn i det store og hele.

Når noe blir "allemannseie" så kommer det svinske mangfold og forpester, degenererer og ødelegger.

 

Har heldigvis ikke erfart dette på Bori ennå, men jeg har foreløpig ikke vært så mye online.

Lenke til kommentar

Nordmenn, altså vi, burde holde seg for gode til sånn uomtenksom oppførsel. Ikke bare er det kjedelig for alle som ikke kan Norsk, men det får faktisk konsekvenser på hvordan andre land ser på oss. Du ser jo bare hva som har skjedd med russerne. Jeg kjenner mange flinke russere som ikke spammer eller driver med privat chat i OOC. Allikevel er det et fåtall som gjør det og nå har hele landet blitt dømt nord og ned.

 

Funcom er et norsk spill, vi burde være gode ambassadører istedenfor å tro at vi eier spillet.

Lenke til kommentar

Er endel norsker på Fury også, axemen, mor'di, og endel andre, men sjeldent det er norsk dritt i OOC. Vi har også en ganske dominerende russisk guild på serveren, men de oppfører seg også helt top i chatten.

Endret av zoby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...