Lommiss Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har fått tak i demoen uten å forhåndsbestille Lå en nyhet på www.n4g.com for noen dager siden som fortalte at et forum (planetbattlefield elr no) hadde fått inn 40 koder til PS3 og 40 til 360. De første 40 fra hver konsoll som la inn et innlegg i en tråd på dette forumet fikk key, og det gjorde jeg Og det er rimelig heftig ja, ikke helt på linje med COD, men jeg skal helt klart ha det
Coffey Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Så, hva synes du om spillet/demoen så langt, hvert et kjøp? :thumbdown:/ Nja. Ganske gøy, men håper det er en tidlig demo, for jeg har litt følelse av at det er litt.. skinnekjøring. Virker som ting sprenger litt... systematisk. Uten om det virker det drittøft, og et verdig kjøp!
Coffey Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Skrevet 1. juni 2008 Jeg har fått tak i demoen uten å forhåndsbestille Lå en nyhet på www.n4g.com for noen dager siden som fortalte at et forum (planetbattlefield elr no) hadde fått inn 40 koder til PS3 og 40 til 360. De første 40 fra hver konsoll som la inn et innlegg i en tråd på dette forumet fikk key, og det gjorde jeg Og det er rimelig heftig ja, ikke helt på linje med COD, men jeg skal helt klart ha det Ooh. Lucky you. Hvorfor ringte du ikke?
Selvin Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Virker som ting sprenger litt... systematisk. Litt det jeg er redd for skal jeg være ærlig...
vegavnil Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Her er en måte å installere den uten koder eller noe. LINK Har ikke klart det selv, men sikkert noen her som klarer det
vegavnil Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Virker som ting sprenger litt... systematisk. Litt det jeg er redd for skal jeg være ærlig... Damn! Håpte det ikke skulle bli sånn!
aJens1 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Her er en måte å installere den uten koder eller noe. LINK Har ikke klart det selv, men sikkert noen her som klarer det Cool.... Dette må testes ut...
Paisley Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Kan noen ting hende hvis du følger den manualen og laster ned? Bannet fra PSN o.l?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 dere klarer vell å vente i 3 dager? spill noe i mellomtiden..
vegavnil Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Kan noen ting hende hvis du følger den manualen og laster ned?Bannet fra PSN o.l? Folka der skriver at dem spillet på nettet og alt, så nei, vi ikke tro at det er farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå