Taraldb Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) finnes det noen realistiske pil og bue spill? med realistisk mener jeg at de ikke tåler 15 piler før de dør. EDIT: Pil ikke bil Endret 28. mai 2008 av NarilS
HValder Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Bil og bue ftw Tja, kan vel ikkje akkurat kalles realistisk, men du har jo Thief 3. Basically Splinter Cell i middelaldren. Einaste eg kom på i farta, nokon andre?
2ball_ Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Bil og bue ftw Tja, kan vel ikkje akkurat kalles realistisk, men du har jo Thief 3. Basically Splinter Cell i middelaldren. Einaste eg kom på i farta, nokon andre? finnes det noen "bil og bue" spill? fikk lyst å teste det.. Endret 27. mai 2008 av 2ball(s)
Aiven Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Tror det kan være Mount&Blade du har lett etter jeg. Merk at grafikken ikke er helt top notch, men gameplayet og bueskytingen er knallbra.
Sveern Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Du kan vel bruke pil og bue i Oblivion, vet ikke om det er så realistisk, men jeg greier aldri å treffe noen
2ball_ Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Tror det kan være Mount&Blade du har lett etter jeg. Merk at grafikken ikke er helt top notch, men gameplayet og bueskytingen er knallbra. dette anbefales.. fantastisk spill.. når skulle det være ferdi?
Aiven Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Tror det kan være Mount&Blade du har lett etter jeg. Merk at grafikken ikke er helt top notch, men gameplayet og bueskytingen er knallbra. dette anbefales.. fantastisk spill.. når skulle det være ferdi? Har ikke hørt noen release dato på det, ting tar tid med så få ansatte som de har. Det som kanskje rocker mest er Lord of The Rings moden, men den funker ikke med nyeste versjon av spillet. Linker til denne moden under. Mount&Blade 8.04, installer først The Last Days (Lord of The Rings) MOD (installer som nr. 2) The Last Days forumet Endret 27. mai 2008 av AvieN
Taraldb Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 har nå spilt Mount & blade litt men en eldre verisjon og pcn takla ikke the last days
RyanLennox Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 I Timeshift er etter min mening en høyteknoligisk armbrøst (riktognok ikke helt pil og bue) det beste våpnet og det jeg brukte mest. Men særlig realistisk er den vel ikke
Bjørnar! Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) dette anbefales.. fantastisk spill.. når skulle det være ferdi? Skal komme ut i butikkene i september trur eg. Endret 28. mai 2008 av IceWolf
AvidGamer Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Du har jo den "Link" spillet på Wii som medfølger det "zapper" gun. Realistisk er den nok ikke, men den gir deg bedre opplevelese enn å bruke mus/tastatur. EDIT: Fant denne: http://www.pcarchery.com/ Ellers ruler denne: http://www.officegamespot.com/officegames/appleshooter.htm Endret 28. mai 2008 av AvidGamer
Taraldb Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 finnes det en mod til oblivion som gjør at du dreper med et slag/skudd?
Northland Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Mener og huske at min pil og bue man i Oblivion ble så god etterhvert at han tok ut folk på et skudd.. I begynnelsen er du elendig, men etterhvert du når du får bedre buer og bedre piler å levler opp blir du rimelig god. Er bare å bruke buen 24/7 i spillet.. Når jeg tenker tilbake var det egentlig kanongøy å vær pil og bue man, spessielt om du fokuserte på stealt og tyv uten om. Kanskje ikke 100% realistisk, men jeg vil anbefale. Hvertfall gi det en sjangs.
Painapple Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Mount and blade andbefalest på det sterkeste ja. Sjøl om du går lei spelt finnst det "tusenvis" av mods å prøve ut.
AvidGamer Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Kom på at Theif 2 er jo bra når det gjelder pil og bue. Du kan drepe med 1 pil om du treffer rett og er uoppdaget.
Book Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 I Timeshift er etter min mening en høyteknoligisk armbrøst (riktognok ikke helt pil og bue) det beste våpnet og det jeg brukte mest. Men særlig realistisk er den vel ikke Men andre ord totalt poengløs post......ffs da Thief 3 har relativt realistisk bueskyting. Finnes også diverse mods til Oblivion som gjør pil og bue mekanikken der mer realistisk.
Taraldb Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 (endret) lastet ned marksman quad damage til oblivion EDIT: fikk nettopp deadly reflexes til å fungere.... nektet å patche så jeg prøve mange forskjellige nyeste version offesielle verison av M&B er .903 hvor du også kan bruke .952 beta patchen fra .903 til .952 Endret 31. mai 2008 av NarilS
Aiven Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 nyeste version offesielle verison av M&B er .903 hvor du også kan bruke .952 beta patchen fra .903 til .952 Det stemmer, men da kan du altså ikke teste The Last Days, etter min mening verdens råeste mod om dagen
Taraldb Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 (endret) fikk et problem med oblivion HJELP!! løst EDIT: denne modden var driit kul Endret 3. juni 2008 av NarilS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå