Gå til innhold

realistiske Pil og bue spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

finnes det noen realistiske pil og bue spill? med realistisk mener jeg at de ikke tåler 15 piler før de dør.

EDIT: Pil ikke bil :cool:

Endret av NarilS
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bil og bue ftw

Tja, kan vel ikkje akkurat kalles realistisk, men du har jo Thief 3.

Basically Splinter Cell i middelaldren.

Einaste eg kom på i farta, nokon andre?

Skrevet (endret)
Bil og bue ftw

Tja, kan vel ikkje akkurat kalles realistisk, men du har jo Thief 3.

Basically Splinter Cell i middelaldren.

Einaste eg kom på i farta, nokon andre?

finnes det noen "bil og bue" spill? fikk lyst å teste det..

Endret av 2ball(s)
Skrevet (endret)
Tror det kan være Mount&Blade du har lett etter jeg. Merk at grafikken ikke er helt top notch, men gameplayet og bueskytingen er knallbra. :)

dette anbefales.. fantastisk spill.. når skulle det være ferdi?

Har ikke hørt noen release dato på det, ting tar tid med så få ansatte som de har. Det som kanskje rocker mest er Lord of The Rings moden, men den funker ikke med nyeste versjon av spillet. Linker til denne moden under.

Mount&Blade 8.04, installer først

The Last Days (Lord of The Rings) MOD (installer som nr. 2)

The Last Days forumet

Endret av AvieN
Skrevet

I Timeshift er etter min mening en høyteknoligisk armbrøst (riktognok ikke helt pil og bue) det beste våpnet og det jeg brukte mest. Men særlig realistisk er den vel ikke

Skrevet (endret)
dette anbefales.. fantastisk spill.. når skulle det være ferdi?

Skal komme ut i butikkene i september trur eg. :dribble:

Endret av IceWolf
Skrevet

Mener og huske at min pil og bue man i Oblivion ble så god etterhvert at han tok ut folk på et skudd.. I begynnelsen er du elendig, men etterhvert du når du får bedre buer og bedre piler å levler opp blir du rimelig god. Er bare å bruke buen 24/7 i spillet.. :p Når jeg tenker tilbake var det egentlig kanongøy å vær pil og bue man, spessielt om du fokuserte på stealt og tyv uten om. Kanskje ikke 100% realistisk, men jeg vil anbefale. Hvertfall gi det en sjangs.

Skrevet
I Timeshift er etter min mening en høyteknoligisk armbrøst (riktognok ikke helt pil og bue) det beste våpnet og det jeg brukte mest. Men særlig realistisk er den vel ikke

Men andre ord totalt poengløs post......ffs da

Thief 3 har relativt realistisk bueskyting. Finnes også diverse mods til Oblivion som gjør pil og bue mekanikken der mer realistisk.

Skrevet (endret)

lastet ned marksman quad damage til oblivion :)

EDIT: fikk nettopp deadly reflexes til å fungere.... nektet å patche så jeg prøve mange forskjellige :roll:

nyeste version offesielle verison av M&B er .903 hvor du også kan bruke .952 beta patchen fra .903 til .952 ;)

Endret av NarilS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...