Gå til innhold

Ny skjerm for pc og wii


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg tenker å kjøpe en ny pc-skjerm på rundt 24 tommer. Med denne ønsker jeg å konne koble til nintendo wii'en min slik at jeg kan spille wii på skjermen i tillegg til å kunne bruke skjermen med PC-en. Men etter det jeg har fått vite, er ikke dette så enkelt som man kanskje skulle tro. Noen sier det kunne være lurt å kjøpe et tv-kort, mens andre sier at tv-kort ikke er noe bra for spilling siden responsen blir redusert med ca. 1 sekund.

 

Jeg tenkte på å kjøpe en tv som har pc-innganger i tillegg til de som er standard på en tv, slik at jeg kunne bruke den til begge deler - har dere noen forslag på en slik skjerm?

 

Jeg har også sett på denne. Vil den fungere bra viss jeg bruker den sammen med en ny 24 tommers pc-skjerm?

 

Finnes det andre alternativer som løser problemet mitt?

 

Takker for alle svar

 

<<Gratwhol>>

Endret av Gratwhol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dell har både kompositt og komponent inngang. Det er dessuten ypperlige skjermer.

http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...&sku=147263

 

Min nåværende skjerm er forresten en Dell 19" widescreen skjerm:

 

066.jpg

 

Har ikke så mye peiling på hva som er hva av innganger og sånt, derfor bare poster jeg bilder:

 

067.jpg

 

068.jpg

 

Så det er altså skjermen min, men Nintendo Wii fungerer ikke på den. Noen her som vet hva som trengs for å få Wii'en til å fungere på denne skjermen?

 

<<Gratwhol>>

Lenke til kommentar
Da tror jeg du skal prøve litt mer. Den gule kontakten er kompositt, og burde fungere utmerket med Wii.

 

Ja jeg prøvde den i går, men da fungerte det ikke, skjermen ble svart og så kom skrivebordet opp igjen. Prøvde igjen nå siden du forslo det, og jeg fant ut jeg måtte sette input source til composite. Fungerer fint nå, takker for hjelpen din!

 

<<Gratwhol>>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...