Gå til innhold

Datamaskin-navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-12 17:04, dnivie skrev:

Quote:


On 2002-01-12 16:51, jkd skrev:

Maskinen min heter Sigma. Det er en bokstav i det latiske alfabetet, og der er det mange og velge mellom. Alfa, beta, gamma, delta, ypsilon...

:razz:


 

Er nok det greske alfabetet du snakker om her ja..

 

 

Det greske og det latinske alfabetet er veldig like. Bortsett fra at det latinske har noen flere bokstaver.

Lenke til kommentar

Quote:


Det greske og det latinske alfabetet er veldig like. Bortsett fra at det latinske har noen flere bokstaver.


 

Joda. Det latinske har A, B, C, D, E, F, G etc.

Det greske har Alfa, Beta, Gamma etc

:razz:

 

As for navn...

Min skulle hete Howler. Men Olga Marie vil også være passende. Veeeeeeeeeeldig passende. Skal nemlig ha et par vifter. 8 stk. Pluss PSU. Pluss skjermkort og CPU. :grin: :razz:

Lenke til kommentar

Eg synast at du burde bersje på skjermkortet ditt, perfekt for kjøling hvis du overklokkar. Eg bersja på Riva TNT-kortet mitt og var oppi GF3 ti500-ytelse med ein gong.

Forsøk DET dykk!

 

Roger23: nei, eg prøvar bare å hjelpe! (forresten er du intr. i bersjesex? Det er litt rart første gongen men, du venner deg til det på eit augneblunk, tips: http://www.shitcity.com ) :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-13 00:51, molna skrev:

Når jeg leser denne tråden ser jeg hvor mye bedre dette forumet hadde vært uten signatur og Quote av forrige innlegg... :razz:


Er ikke så veldig interessangt å vite hvordan pc'n til folk er bygd opp...


 

Fordi du har en ille PC selv?

 

Kaller min enkelt og greit AMDXP

Lenke til kommentar

Eg kallar maskinen min SATAN, etter korleis den oppfører seg. Gode navn på harddiskar vert derfor HESTPEIS, DRITTSEKK, NABO o.l. Dette gjer ein bonus i form av at du kan skrike t.d SATANS DRITTSEKK medan du har folk på besøk, eller snakkar på telefon. Folk på kundeservice blir alltid imponert over at du skrik SATANS HESTPEIS, og etterpå forklarar dei at du prøver å få kontroll over SATAN, eller at den satans naboen må slettast.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Lunatic på 2002-01-13 23:22 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...