Gå til innhold

AoC: Når tenker funcom å fikse Forum supporten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå løste problemet seg her :)

Det jeg gjorde var å be om nytt passord til mail / glemt passord. Brukte dette og da kom jeg inn uten problemer.

Tror faktisk det kan være en solid brukerfeil fra min side, hvor jeg muligens har vært sikker på at jeg hadde rett passord, men som viste seg å være galt allikevel :p Anyway, er hvertfall oppe å går nå så skal ikke klage :)

Lenke til kommentar
Nå løste problemet seg her :)

Det jeg gjorde var å be om nytt passord til mail / glemt passord. Brukte dette og da kom jeg inn uten problemer.

Tror faktisk det kan være en solid brukerfeil fra min side, hvor jeg muligens har vært sikker på at jeg hadde rett passord, men som viste seg å være galt allikevel :p Anyway, er hvertfall oppe å går nå så skal ikke klage :)

 

Nå funker det her også, jeg gjorde som jeg har gjort hele tiden, prøvde å logge inn med forumloginen jeg satte på kontinnstillingene. Trengte ikke å be om nytt passord eller noe. Ser ut som buggen er fikset, i alle fall for min del :)

Lenke til kommentar
synes absolutt det ikke er bra at det drøyde så lenge før man får forum aksess.

 

Want some cheese with the whine?

Seriøst, forum access burde vært minst prioritert, siden det er LANGT større og verre ting enn det som er galt i spillet. Kan ikke fatte å tro at folk tror og forlanger at FORUMET skal bli priroitert foran ting som svært grove exploits i spillet, døde gamekeys og andre VIKTIGE ting, forum er ikke like viktig som det andre.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Det er en feil med den siden man blir forwardet til etter å ha logget inn på forumet. Hvis man finner seg en direktelink til en tråd eller emne i forumet også logger inn vil det fungere.

 

tilfeldig link: http://forums-eu.ageofconan.com/http://for...isplay.php?f=98

 

det stemmer!

akkurat samme gjør jeg, og det funker. men ikke om jeg skal synke så lavt som å begynne å klage på forumet pågrunn av litt feil videreføring :p

 

bare å sette "forumdisplay.php?f=98" uten andetegnene bak adressen, så kommer du direkte til hovedsiden.

Lenke til kommentar

Ser ut til at dette har med nettlesere og gjøre, med IE blir jeg korrekt videresendt. Hvilke nettlesere bruker dere andre som opplever denne feilen? Jeg bruker opera.

 

Jeg har forresten sendt epost til funcom anngående problemet, er like greit at de vet om det.

Lenke til kommentar
Ser ut til at dette har med nettlesere og gjøre, med IE blir jeg korrekt videresendt. Hvilke nettlesere bruker dere andre som opplever denne feilen? Jeg bruker opera.

 

Jeg har forresten sendt epost til funcom anngående problemet, er like greit at de vet om det.

 

Bruker også opera, og ser at IE funker nå. gjorde ikke det tidligere, så da jobber nok FunCom det de kan for å få fikset kompabilitetsproblemet, om man kan kalle det ett problem.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
synes absolutt det ikke er bra at det drøyde så lenge før man får forum aksess.

 

Want some cheese with the whine?

Seriøst, forum access burde vært minst prioritert, siden det er LANGT større og verre ting enn det som er galt i spillet. Kan ikke fatte å tro at folk tror og forlanger at FORUMET skal bli priroitert foran ting som svært grove exploits i spillet, døde gamekeys og andre VIKTIGE ting, forum er ikke like viktig som det andre.

 

Hvorfor det? Det postes viktig informasjon til brukerne fra Funcom på forumene. Meldinger om nedetid, osv.

Lenke til kommentar

Den informasjonen finner du blant annet også på hjemmeside, samt på start-up i AoC på den loade greia. Jeg syns hvertfall at det er viktigere å ordne ting som er relatert til spillet, enn et forum hvor alle griner uansett.

Og btw, som flere peker på, det fungerer nå om du følger link, eventuelt bruker IE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...