Gå til innhold

Trenger en IM erstatning for MSN.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke finne en erstatning for MSN som har støtte for samtale og som lar meg importere MSN kontaktene mine. Jeg ville helst hatt en IM som både kunne brukes i Linux og i Windows. Noen som har forslag til IM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pidgin hvis du liker det pent og enkelt. :)

Jeg har prøvd Pidgin også, men heller ikke i den er det mulighet for samtale. Kun skriftlig kommunikasjon. Men muligens det er noen plugin som gir samtale funksjon?

Skrevet

Jeg har prøvd Pidgin også, men heller ikke i den er det mulighet for samtale. Kun skriftlig kommunikasjon. Men muligens det er noen plugin som gir samtale funksjon?

Aha, det du mener med samtale. Når det gjelder lyd-samtaler så tror jeg aMSN er den mest komplette klienten.

Skrevet

Aha, det du mener med samtale. Når det gjelder lyd-samtaler så tror jeg aMSN er den mest komplette klienten.

Men har aMSN støtte for lyd-samtaler? Er det da via en plugin/utvidelse?

Skrevet
Hva med skype (=

Jeg bruker Skype, den er ok både i Windows og Linux. Men de fleste benytter seg av MSN. Jeg må muligens bare vente til Pigdin eller aMSN får fingeren ut og får implementert samtale funksjon i sine IM.

:mad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...