Balrog11 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 hvordan prater jeg så alle kan se det? når jeg forsøker prate nå så ser det ut som om ingen ser det.. og hva vil alle de forskjellige tinga på praten si? AOC ( eller hva det var.. osv)
Christeven Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 OCC er så alle ser det i chatten, say er så bare de rundt deg ser det.
SPRCO Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 OOC er sånn at alle på serveren kan se det. /tell skriver du for å snakke til en person. F.eks. /tell Balrog. Hvis du har guild kan du skrive /guild for å snakke med bare de i guilden. /say er vel sånn at bare de i nærområdet kan se det. Altså de som kan se deg
Venerable Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) /gu = snakke med guildet. /g = snakke med gruppen. /tell *navnet til en karakter* = snakke med én person. /say = snakke med folk i nærheten. /ooc = snakke med alle i samme zone som deg. Endret 26. mai 2008 av LunarPoet
Bjonski Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 /ooc = snakke med alle i samme zone som deg. Feil. Jeg var i Cimmeria og snakket med folk i Stygia ved hjelp av OOC.
Venerable Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hm... Da har jeg nesten lyst å si at de køddet med deg. Eller så blander noen av dere Cimmeria og Stygia. Endret 26. mai 2008 av LunarPoet
Bjonski Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 hmmmm, rart.. kanskje det var en bug i Early Access?
Venerable Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ikke vet jeg. Men jeg er 95% på at nå gjelder OOC bare for hver zone.
Satchrat Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 /gu = snakke med guildet./g = snakke med gruppen. /tell *navnet til en karakter* = snakke med én person. /say = snakke med folk i nærheten. /ooc = snakke med alle i samme zone som deg. Finnes det en liste med alle disse kommandoene? prøvde "/sit" og det funka, så jeg trakk den konklusjonen at det sikkert eksisterer flere
Ocularis Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 /gu = snakke med guildet./g = snakke med gruppen. /tell *navnet til en karakter* = snakke med én person. /say = snakke med folk i nærheten. /ooc = snakke med alle i samme zone som deg. Finnes det en liste med alle disse kommandoene? prøvde "/sit" og det funka, så jeg trakk den konklusjonen at det sikkert eksisterer flere Du kan få en liste ingame ved å skrive "/emote" og trykke tab to ganger.
Dec Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Helt glimrende av trådstarter å starte en slik tråd for oss noober... Jeg klarte mesterstykket å spørre etter nordmenn på Bori serveren i "say" på chatten, skjønner nå hvorfor jeg ikke fikk noen svar i det hele tatt.... Trodde den chatten tilsvarte d som OOC står for.
Venerable Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Du kan få en liste ingame ved å skrive "/emote" og trykke tab to ganger. Man kan også skrive "/" og trykke tab to ganger. Da kommer alle kommandoene som ikke har noe med emotes å gjøre opp.
OC-Freak Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 OOC er fra det området man logger inn i, så om man logger inn i et område og beveger seg til et annet område for å spille vil man fremdeles ha OOC fra det området man logget inn i. Bug? Ja. Og jeg håper den fikses snart. ER småkjipt å miste alle LFG/LFM for det området man er i fordi man logget inn mens man var i et annet område
haffi Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 De skulle hatt en lfg-looking for group til quest osv.
Bjonski Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 De skulle hatt en lfg-looking for group til quest osv. De har LFG-system, men det er vel ikke så lett å finne folk til rette quests.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå