Gå til innhold

Age of Conan FPS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har:

Intel® Petium® 4 CPU 3,00 ghz

2,50 GB RAM

ATI Radeon HD 2600 Series (ATI Radeon Graphics Processor AGP (0x9587))

XP SP 2

Det er nesten de anbefalte kravene til AoC, alikevel får jeg så sugen FPS. Jeg har på den laveste grafikken (nesten)og får bare 9-12 FPS. Umulig å spille med. Jeg jeg kunne tenkt meg over 16 hvertfall.

Er det noe jeg kan gjøre for å få bedre FPS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til advanced video settings og sett Memory CAche på fullt.

Dette fikset mine FPS problemer og gjorde at Conan crashet mye mindre.

Skrevet
Dra til advanced video settings og sett Memory CAche på fullt.

Dette fikset mine FPS problemer og gjorde at Conan crashet mye mindre.

Har gjort det... Har fortsatt kunn 9-12 fps

Skrevet (endret)

Jeg måtte stille ned oppløsningen for å få stabil FPS over 20.

Hvilken oppløsning kjører du?

Endret av Resus
Skrevet (endret)

Prøvde å skru ned oppløsningen. Det hjalp ikke no særlig. 10-12 fps

Endret av JBA
Skrevet

Skjermkortet ditt er jo ikke noe serlig så du må stille ned mye... det holder ikke med ett hakk.

Hvilke FPS får du om du setter setting til LOW og 1024X... ?

Skrevet

Har følelse at enkelte områder suger FPS hardt, spesielt "field of the dead", er sykt til noe FPS drops.

Du er tilfeldigvis ikke der? Jeg sliter noe i svarte.

Skrevet

Har samme kortet(men resten er ikke det samme seff)og jeg bare tok på laveste oppløsning og så tilbake på høyeste. Og da fungerte det mye bedre, var rundt 20 fps samtidig som jeg spilte musikk fra itunes :p

Skrevet

Shader Model 2.0 fiksa det for meg, helt råtten å spille så fett spill med det, men jeg klarer meg. Men likevel er det animasjoner osv som har blitt borte pågrunn av det, som er plagsomt men har hvertfall spillbar FPS fra 20-40, selv med mange mobs.

Skrevet

Har drivi å surra litt med oppløsningingene nå og har funnet to som gir meg 24-26. Men etter 5 - 10 minuetter er jeg nede i 10-15 igjen. Har også pøvd å skru på low, deretter high, prøvde å skru ned til 2.0 og gjøre så jeg ser NPC ene fra lenger distanse - Men uansett ender jeg opp med 10-15.

Noe jeg pleier å gjøre når jeg er nede i 10-15 er å skru opp oppløsningen, deretter tilbake på den gamle - da får jeg 24-26 men det varer ikke lenge.

Er det no mer jeg kan gjøre?

Er ikke i field of the dead nei. Har lest er sted at det hjelper VELDIG å skru av lyden når man er i field of the dead.

Skrevet (endret)

Hmm, for meg hjalp det å sette OPP oppløsningen, har ikke en anelse hvorfor. (jeg kommer aldri til å skjønne meg på dette med grafikk til spill). Dette fenomenet kalles faktisk prosessorflaskhals.

Jeg tror det faktisk ikke hjelper å sette ned til shader model 2.0 istdenfor 3.0, for det gjorde det ikke meg.

Men rådet fra Zollid om delt mb/texture tingen, hjalp meg. (ga meg 5 ekstra fps).

Endret av amir90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...