Ahagmann2000 Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Heisann! trenger edderkopp kabal+alle kortspillene som følger med til win Me. Har nå win2k, men disse kortspillene følger ikke med her. Noen som vet hvor jeg eventuellt kan laste ned dette. Det er ikke til meg hvis noen lurte, det er flere brukere av denne pc'en enn meg. takker for seriøse svar.
Ahagmann2000 Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Er klar over at det er et helt "lame" innlegg, men som sagt det er ikke til meg! Ingen svar å få??
Athlon Power Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Sikker på at det ikke er til deg???? lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol: lol:
Ahagmann2000 Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 ja er ganske sikker ja.... lurer på om jeg skal vise svaret ditt til en moderator...
DementedAlbino Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Det finnes i win xp også. Er jo bare å kopiere exe filen over så har du det....
Ahagmann2000 Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 er det bare en liten exe fil? da er det jo greit, må bare rote meg til å finne en pc som har me eller xp...
eivindbirkeland Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 det holder med .exe'n, ja... spider.exe under windowssystem32
DementedAlbino Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 er det bare en liten exe fil? da er det jo greit, må bare rote meg til å finne en pc som har me eller xp... Det er vel 3 små filer. To hjelpe filer og en exe fil. Kopierte de over på min mor sin pc siden hun er helt hekta på spider kabal
Ahagmann2000 Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 takker for alle svar!!! Da kan dere tro at mor blir glad!
Athlon Power Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Du burde prøve å spille kabel over lan det er DRITFETT siden du er kabalfantast mener jeg. Kjøp deg winxp + så får du egent bowlingspill på kjøpet HVOR TØFT ER IKKE DET :lol: :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
masoval Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 HVOR TØFT ER IKKE DET Å jo! Det er sikkert kjempetøft!
Uderzo Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Kjøp deg winxp + så får du egent bowlingspill på kjøpet Nei, da må du ha plus pakka, og en ting til. Du får ikke hele spillet i plus pakka Og en liten ting til, jeg tror du har fått nok å drikke Eller har du kanskje fått smily viruset :wink:
CerveZa_ Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Du må hente spider.exe fra en XP maskin, ME versjonen er ikke kompatibel med NT (2k og XP er basert p åNT kjerna)
Athlon Power Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 KJØ DEG PLUSS PAKKA DA DA FÅR DU BOWLINGSPILLET=)=)=)
Uderzo Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 KJØ DEG PLUSS PAKKA DA DA FÅR DU BOWLINGSPILLET=)=)=) Nei, du får en demo av bowlingspillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå