Gå til innhold

Asus A7N8X deluxe lydproblemer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store problemer med lyden på enkelte spill som f.eks CS og Splinter Cell. Lyden begynner å skurre. Har prøvd mesteparten uten å lykkes.

Har oppdatert bios og drivere, men ingenting hjalp.

Er det noen som kan hjelpe meg??

Pliz :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert det er hardwaren din. Noen spill er dårlig

programmert helt enkelt.

Ghost Recon lagde knitrelyder med Soundblaster-live kort.

Det var en kjent feil hos UBI.

Skrevet

Har samme hovedkortet. Ingen problemer med verken cs eller splintercell.

Prøv andre høytalere og andre utganger på hk'et (endre oppsettet til 4 høytalere og prøv den andre lydutgangen). Hvis du har prøvd forskjellige bios og drivere, kan du jo sjekker i enhetsbehandlingen før du sender mail til asus og/eller selgeren.

Skrevet

Hvilket lydkort er det du bruker? Det intergrerte Soundstorm lydkort eller et ekstern PCI lydkort?

Skrevet

Det er litt vanskelig å hjelpe deg når du ikke sier hvilket lydkort det gjelder :wink:

LOL!

han mener vel det som er på det hovedkortet da? :lol:

Skrevet

Jeg oppgraderte til SP1 og et nytt anlegg, Creative Inspiron 6700. Foreløpig ser det ut som problemet ble løst etter sp1.

Men takk for tipsene.

Dessuten var det snakk om det integrerte lydkortet, som virker UTROLIG BRA.

Skrevet

SÅ i forbifarten at det var noensom hadde A7N8X her. Jeg skal oppgradere, har lyst på dette HK, men lurer på hvor stor (mhz) prosessor jeg kan ha.

Skrevet

Uki... er XP 2500+ 333mhz fsb et greit alternativ (Prismhz), i tilfelle boxed eller ikke?

Hvordan minne anbefales? Skal i utgangspunktet legge ca.4k i denne maskinen, med dette asuskortet, sprek CPU og nok minne.

Skrevet

jeg har boxed heelt greit.. skal kjøpe meg ny vifte men gadd ikke vente på det så da ble det boxed.. men har det faktisk ganske gpdt og kjølig inni der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...