Nacky Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Heisann For et par dager siden nådde jeg endelig lvl 40 i Age of Conan, dette var stort... Ikke bare fordi jeg nå kunne svinge i flere retninger, eller endelig begynne å crafte, men at jeg endelig kunne ri rundt på Killer Rhino'en min Etter et par komplikasjoner fikk jeg endelig hoppet opp på ryggen å tatt min første ridetur. Jeg red rundt i Old Tarantina og tenkte, dette gikk da veldig tregt? Jeg tok dermed båten til Khemi og derfra til Kopshef Province hvor jeg også prøvde den ut, for å være sikker på at det ikke bare var pågrunn av at jeg var i en "City" at farten var så lav.. Det var ingen forskjell... Altså jeg mener å ha lest at Mammoth skal være den tregeste, Rhino'en raskere, og Horse den raskeste, men for meg virker det ikke som om Rhino'en går noe fortere enn Mammutten, den løper jo like fort som du gjøre uten Mount overhode, så hvorfor rid på den? Og hvorfor i all verden på Mammutten? Bare for å kunne slå til folk? Noe som funker dårlig for vedkommende kan bare løpe sin vei så enkelt som bare det.. "Ferocious beasts known for their mix of speed and strength" er den beskrevet som på Age of Conans hjemmeside, men jeg kan ærlig talt ikke se noen spesiell speed... For dere som kan en del om mounts i Age of Conan, tenker sikkert "for en tulling", for jeg aner lite om mount systemet uten om det jeg har sett på noen filmer og lest om i "Mounts" på community siden dems... Er det mulig for en Rhino å gå fortere en et vanlig menneske i spillet? Eller har jeg rett og slett driti meg ut ved tanken? Finnes det en EpicRhino kanskje? Eller må mann ha mer Riding skill? På forhånd, takk for alle svar!
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Nesehorn og mammuter er såkalte "siege mounts", de er altså ment å brukes i kamp. De gir deg en stor økning i knockback resistance og helse, og er ment å være en slags buffer under store slag. Vil du ha et ridedyr som gjør deg raskere kjøper du deg en hest.
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Kan du ikke sprinte eller noe ved å trykke shift
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Vet at dette høres dumt ut, men ossen aktvierer du mammoth/rinhoen din? Dette går jo bare hvis du forhåndsbestiller spillet...
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Du forsikrer deg om at du faktisk har oppgradert kontoen din riktig (noe halvparten av de med pre-order tydeligvis ikke er i stand til), logger inn og skriver /claim.
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Kan du oppgradere spillet før du installerer det (har ikke fått det i posten enda...) eller MÅ du gjøre det når du er i lvl 40?
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Du kan oppgradere kontoen din når som helst, så lenge du har tilgang til nøkkelen på baksiden av manualen din og preorder-nøkkelen. Level har ingenting å si.
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Takker. Går det bare på én karakter, eller kan man gjøre det så mange ganger man vil på forskjellige karakterer?
Nacky Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Takk for svar. Men det høres jo latterlig ut at et menneske skal kunne løpe fortere enn et nesehorn, spesielt irriterende er det når dette står på hjemmesiden til Age of Conan: The Devil’s Lance, the enemy calls them – incredible speed packed into a body intended to maim and slaughter. Jeg valgte Rhino fordi jeg ville ha en mount som kunne komme seg raskt fremover samtidig som den var litt annerledes enn den kjedelige hesten.. Så jeg trodde, siden denne beskrivelsen sto printet inn på den offisielle hjemmesiden, at dette var mounten for meg.. Men hvorfor går den ikke noe fortere en mammutten i alle fall? Synes det var litt merkelig, men innser at jeg burde ha lest mer om "Siege Mounts", det eneste jeg viste om dem var at selve mounten kunne slåss, samt med å rase ned byggninger...
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Den går ikke noe raskere enn mammuten fordi da hadde halvparten av de med rett til pre-order mounts blitt illsinte.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Det er visstnok en begrensning på antall karakterer. Hvor mange ca.?
4MB Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Ble selv veldig skuffet over hvor sakte det gikk. Trodde Rhino skulle bli en blanding. "A good mix of speed and strength. Can destroy player-made buildings."- står det jo på hjemmesiden.
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Karakterer som kan bruke /claim, altså. Er ikke 100% sikker, men jeg vil anta at det er åtte.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Ja, er nok slik. Fikk lagt inn min key nå. Står at den er litt treg. The War Mammoth is a huge but slow mount that can be ridden from level 40 onwards. Prior to reaching level 40, your characters can claim a special belt that will allow you to carry more items.
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Det hadde jo vært en morsom måte å reise på om de ikke hadde vært så helvetes umulige å styre.
Quote Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Er ikkje Mammuten sterkare enn Rhino'en? Isåfall er det teit at Rhinoen er like treig som Mammuten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå