Gå til innhold

Hvilke lag rykker ned?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Trur nesten det blir slik som det ser ut nå, Ham Kam rett ned og Lillestrøm på kvalik hvor de taper mot Odd Grenland eller Start :p

Start eller Odd kommer ALDRI på kvallik i adeccoligaen. De rykker direkte opp..

Tror Ham-Kam rykker ned, og Aalesund på kvallik...

Lenke til kommentar
Dessverre? Det hadde vært en sensasjon om LSK klarer å rykke ned med alle de pengene der! Men dessverre trur jeg ikke det skjer.

 

Jeg må le , LSK har ikke penger . Vi signerte en utdatert Riseth og en bjørkøy som ikke er verdt skoene han løper i .

Vi kjøpte en Steinar Pedersen for nesten ingenting som er for gammel etter 1 eller 2 sesonger , vi skaffet midtun Lie som er meget middemodig i spillet , hvor finner du pengene . ingen av disse kostet mye bortsett fra Bjørkøy som kostet litt .

 

 

vi har kvittet oss med Heinz Muller , Michael Mifsud og Robert Koren som var 3 av det beste på laget , det var en ren dyktighet at Nordlie vant cupen med laget som er igjen .

 

Simen Brenne som skulle være et kvalitetskjøp har jo spillt gjennomsnittlig hele veien .

Lenke til kommentar
LSK har før sesongen vært blandt klubbene med mest penger. At de har klart å rote de bort nå vet jeg ikke noe om.

 

At LSK har vært blant det rikeste er nok en stor bløff , rett og slett .

 

hvorfor signere gratis spillere hvis man har penger Vidar Riseth burde lagt skoene på hylla , han er ikke god nok for LSK som har ambisjoner om å vinne trofeer , Midtun Lie , Pedersen , Bjørkøy og Brenne er heller ikke gode nok .

Lenke til kommentar
At LSK har vært blant det rikeste er nok en stor bløff , rett og slett .

 

hvorfor signere gratis spillere hvis man har penger Vidar Riseth burde lagt skoene på hylla , han er ikke god nok for LSK som har ambisjoner om å vinne trofeer , Midtun Lie , Pedersen , Bjørkøy og Brenne er heller ikke gode nok .

 

Er du ikke særlig oppdatert på din egen klubb? For det første. Bjørkøy og Brenne kostet vel Lillestrøm 14 mill til sammen. I tillegg har Lillestrøm det tredje største budsjettet for 2008, det er kun Brann og Rosenborg som har større. Så det at LSK er blandt de rikeste i Tippeligaen er nok ingen bløff nei.

 

Men tilbake til topic så står det nok mellom Hamkam, Lillestrøm, Ålesund, Molde og kanskje Strømsgodset. Av disse tror jeg Hamkam rykker rett ned, mens Ålesund slår Bryne i kvalik(håper at Ålesund rykker ned) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...