Gå til innhold

Registrering av Age of Conan hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute å kjøpte Age of Conan i dag. kom hjem installerte uten problemer. så var det denne registreringa. Jeg har en account key, det står at det skal følge med 30 gratis dager. Jeg skriver inn account key'en på funcoms registrerings side. og får opp en ny side der jeg skal fylle inn forskjellige informasjon. Deretter kommer jeg til betalings metode, jeg velger pre paid card og skriver inn activitaion key'en igjen. og får beskjed om at denne er ikke gyldig. Noen som kan hjelpe?

Step by step registrering? Takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du får 30 dager gratis, men du må også registrere en betalingsmåte.

Bare legg inn kredittkortet ditt også bytter du til prepaid card når du er ferdig med registreringa.

Uansett er det slitsomt med spillkort, hvorfor vil du ikke at de trekker rett fra kortet ditt?

Skrevet
er bare 17:( snart 18. men fant ut en måte å lure meg gjennom. Takk for tipsene anyway:)

Du må ikke gi dem kreditt kort informasjon, du må bare huske å velge "pay by cash" betalings metoden, deretter venter du sånn ca. 30 min, og da vil du få beskjed på forsiden noe sånt:

Account created xx/xx/xxxx dato

playable until: 3 månender etterpå, ( med mindre du også var "uheldig" som meg og fikk 2 månender ekstra :p)

Håper dette hjalp!

Skrevet
det med å kreve kredittkort er også en måte å sjekke om du er over 18 år eller ikke, vet ikke om de har gjort det slike med vilje eller ikke da.

Da har jeg tapt, for jeg bruker Visa Electron(Noe som ikke skal gå an) til å betale med, og jeg er nok ikke 18 år ennå.

Skrevet
det med å kreve kredittkort er også en måte å sjekke om du er over 18 år eller ikke, vet ikke om de har gjort det slike med vilje eller ikke da.

Da har jeg tapt, for jeg bruker Visa Electron(Noe som ikke skal gå an) til å betale med, og jeg er nok ikke 18 år ennå.

Spør mordi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...