fredrick4 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) hei jeg får opp denne feil melinga når jeg ska spill team fortress 2: hl2.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. har spilt det mang ganger før på dene p-c`n så plutselig kommer denne feilmelinga opp no. hva skal jeg gjøre? Endret 24. mai 2008 av fredrick4 Lenke til kommentar
Muse Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har dette vært et problem siden sist du oppdaterte Steam? Søker du rundt omkring på internett, så er det mange som har dette problemet, og da også med andre spill og modder. Det finurlige er at det er faktisk ingen gode løsninger... Du kan selvfølgelig prøve å reinstallere, men det er heller tvilsomt om det fungerer, dessverre. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Har dette vært et problem siden sist du oppdaterte Steam? Søker du rundt omkring på internett, så er det mange som har dette problemet, og da også med andre spill og modder. Det finurlige er at det er faktisk ingen gode løsninger... Du kan selvfølgelig prøve å reinstallere, men det er heller tvilsomt om det fungerer, dessverre. ok men portal fungere heller ikke men hvis jeg venter kommer den en ny versjon av seam som kommer til å løse det? Lenke til kommentar
Muse Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det er ikke sikkert at en ny versjon av Steam vil hjelpe, men den kan det. Tror du kan rapportere dette til Steam og kanskje gjør de noe med det... Har du lastet spillene ned hver for seg over steam, eller har du kjøpt "The Orange Box"? Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Det er ikke sikkert at en ny versjon av Steam vil hjelpe, men den kan det. Tror du kan rapportere dette til Steam og kanskje gjør de noe med det... Har du lastet spillene ned hver for seg over steam, eller har du kjøpt "The Orange Box"? tf2 har jeg kjøpt for seg selv og portal er bare demo men hvis ikke demoen starter så starter ikke fullversjonen heller tror jeg ikke Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Prøv med dette: Mine spill i Steam->Høyreklikk på tf2->Egenskaper/Options->Angi startalternativer/Set launch Options. Så skriver du "-novid" med bindestreken. Prøv også å slette clienregistry.blob fra Steam-mappa di. Endret 24. mai 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Muse Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvis ikke det Redneck foreslår fungerer så må jeg drøfte litt videre... Altså, du har ikke noen Half-Life 2 spill? Jeg vet det høres rart ut, men omtrent alle som jeg kjenner som har kjøpt spillene hver for seg har fått problemer med dette. Kanskje det er fordi de ikke har Half-Life 2 (episode two), men nå vet jeg ikke om du har den. Tror egentlig ikke dette er problemet, men det er bare så tilfeldig at alle jeg kjenner som gjør som du gjør har dette problemet. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Hvis ikke det Redneck foreslår fungerer så må jeg drøfte litt videre... Altså, du har ikke noen Half-Life 2 spill? Jeg vet det høres rart ut, men omtrent alle som jeg kjenner som har kjøpt spillene hver for seg har fått problemer med dette. Kanskje det er fordi de ikke har Half-Life 2 (episode two), men nå vet jeg ikke om du har den. Tror egentlig ikke dette er problemet, men det er bare så tilfeldig at alle jeg kjenner som gjør som du gjør har dette problemet. har ikke half life 2 nei Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Prøv med dette: Mine spill i Steam->Høyreklikk på tf2->Egenskaper/Options->Angi startalternativer/Set launch Options.Så skriver du "-novid" med bindestreken. Prøv også å slette clienregistry.blob fra Steam-mappa di. har prøvd det du sa men fungerer ikke. dette synes jeg er svakt av steam hvis det er mang som har samme problem Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jaa, var litt merkelig det her.. Funker noen andre steam-spill hos deg? Hvis du har noen andre Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Jaa, var litt merkelig det her.. Funker noen andre steam-spill hos deg? Hvis du har noen andre har jo c-s seff men den fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå