Gå til innhold

New York (Time Square)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var skikkelig tøft. Vel er himmelen utbrent, og bildet er ikke skarpt, men jeg synes ikke det gjør noe. Bildet er proppfullt av liv som mer enn oppveier de tekniske feilene.

 

Jeg liker også redigeringen din. Akkurat den forfriskningen jeg trengte nå som forumet oversvømmes av "bilder med Dave Hill effekten"

Lenke til kommentar

Her er i alle fall effekten harmonisk brukt i forhold til motivet, så derfor gir jeg godkjent-stempel. Selve fotografiet i bunn synes jeg er ganske tøft, og tror også det ville stått trygt på egne bein.

 

Stilig og annerledes i både form og innhold, selv om det også tilhører en etterhvert utskjelt genre. Det er jo heller ikke helt DH, så det har en kjerne av individualitet i tillegg.

Lenke til kommentar

Det verste er at så mange viser manglende forståelse for "annerledes" estetikk, og derfor slakter slike bilder på feil grunnlag. Det er trist. Lav alder er ingen unnskyldning for å ikke annerkjenne annerledes uttrykk. Da jeg var tenåring var i alle fall jeg i stand til å vurdere estetiske uttrykk med nysjerrighet overfor ting jeg i utgangspunktet ikke forstod, så man trenger ikke mellomfag i kunsthistorie for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Utbrent himmel er svært ofte stilig og på sin plass. Det er en direkte underbrukt effekt her på forumet.

Vi er det store og det hele for opptatt av teknikaliteter i geniale motiver på dette forumet. Hadde Robert Capa postet "Death of a Lojalist" her hadde han møtt kommentarer som "utbrent himmel, du har klippet rifla" og "kanskje du burde prøve å dra ned høylysene?".

 

-

 

Jeg liker det. Det er noe veldig friskt over måten du har redigert bildet, og det gir meg en finfin følelse av kaos. Det er rett og slett innbydende. Godt arbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...