Gå til innhold

age of conan låser seg når eg går ut av spillet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det står i emnetittelen så låser spillet seg når eg går ut av. Så eg er nødt til å alt+tab kver gang eg trykker på exit game for å så avslutte ett halvt minutt seinare via ctrl+alt+del/prosesser og avsluy oppgave. Er virkelig irriterande. Nokon andre som har samme prob?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe av det samme her tror jeg, spillet låser seg, hvert 5 min her nå. Må restarte PC-en hele tiden. For irriterende. Mulig det er noe med spillet, eller så er det PC-en min som er for crap.

Skrevet

Har ikke noe problemer med det, men får en feilmelding av og til når jeg går ut av spillet.

Virker som at "exit game" korrupter noen av filene, gir meg massive patcher gang på gang.

Skrevet

Dette er en kjent bug som har eksistert de 6 mnd jeg har vært med i betaen..

Hadde håpet dette skulle være i orden til launch.

Skrevet

Jeg får opp "aoc ble ikke avsluttet på en skikkelig måte" eller lignende fra vista, og etterpå kommer det opp en error-sendings-skjema fra funcom. dette skjer hver gang jeg lukker spillet og det skjedde også på open beta.

Skrevet
Samme problem, men trenger ikke ta en full ressurs sjekk. Restart av PCn er nok. Litt irriterende ja ... noen som vet hva det kommer av?

Nå er dette blitt værre for min del. Det kræsjer mens jeg spiller og av og til når den loader introen. Kjører den verification process dingsen, men den har tilsynelatende ingen effekt (sier dessuten at den ikke finner noen feil).

Skrevet

jeg exita spillet, og nå får jeg ikke engang startet det. Kommer aldri lenger enn AOC is rdy to play..... og venter på funcom intro movie, og nada, rett ut og game is not working

Skrevet
jeg exita spillet, og nå får jeg ikke engang startet det. Kommer aldri lenger enn AOC is rdy to play..... og venter på funcom intro movie, og nada, rett ut og game is not working

Restart PCn. Da pleier det somregel funke. Måtte gjøre det to ganger isted, men nå spiller jeg ihvertfall.

Skrevet

Restart PCn. Da pleier det somregel funke. Måtte gjøre det to ganger isted, men nå spiller jeg ihvertfall.

restartet, reinstallert, og gjort d meste av drivere, mangler bare å reinstalle windows... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...