Gå til innhold

AoC: Får ikke logget på: "Passord er feil"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg får loggetpå manage account, men når jeg prøver å logge på spillet får jeg error om at det er feil passord. Jeg har prøvd å Ctrl+C passordet for å så bytte det med å bruke ctrl+C for å se bruke Ctrl+C for å skrive inn passordet. Jeg er 100% sikker på at jeg skriver riktig passord, men jeg får alikevel error om at det er feil.

Jeg fikk logget på spillet i staf, men etter relog fikk jeg ikke logget på igjen.

Hva kan være galt?

Edit: Nå funka det plutselig. :hmm:

Endret av Hamaestra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det skal funke etterhvert. Bare fortsett å prøve, for så vidt jeg vet er det ikke kommet en måte å fikse dette på enda.

Plutselig får du logga inn igjen.

Skrevet

Jeg har samme problemet :realmad:

Jeg registrerte nettopp accounten min og gleda meg sinnsykt til å spille, men jeg får ikke logget inn, får bare feilmelding passord

Skrevet

Hadde samme greia i starten, funka vel rundt 20ende forsøket. Har ikke noen god oppskrift for de som har samme problemet enn å prøve og prøve. Kanskje restarte nettverket og passe på at det er lite annen trafikk kan hjelpe. Funka først for meg når jeg satte musa i username feltet, men kan nesten ikke skjønne at det skal ha noe å si :p

Skrevet

Det største problemet er vel at folk ikke legger inn aktiveringskoden bakpå manualen, med bonus kodene er det sånn ca. 1dags trail og etter det fryses innlogging i spillet.

Både ingame og forum passord kan endres på account siden.

Skrevet
Det største problemet er vel at folk ikke legger inn aktiveringskoden bakpå manualen, med bonus kodene er det sånn ca. 1dags trail og etter det fryses innlogging i spillet.

Både ingame og forum passord kan endres på account siden.

Jeg har registrert spillet, og lagt til Visa og alt, men jeg får ikke logget inn.

Jeg har til og med skifta passord.

Når jeg ber om å motta Username/Password, så får jeg vite at e-mailen min ikke er registrert.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...