Amored Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Driver og installerer spillet, men har fått error 3 ganger (alle på .rdbdat-filer), men installen fortsetter etter errorene. Noen som har opplevd det samme? Noen idéer om som bør gjøres? Jeg har nok plass på HDDen, bare så det er sagt.
Harald2011 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Kjør patch update etter instalasjonen er ferdig. patch update finner du i AOC foldern din. Etter det skal det gå greit
Amored Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Kjør patch update etter instalasjonen er ferdig. patch update finner du i AOC foldern din. Etter det skal det gå greit Takk for svar Har ikke noe lyst til å start install på nytt nå as hehe. Tar ganske lang tid.
lperik Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Spillet patcher seg jo selv bare ved å starte spillet. Ikke nødvendig å starte masse andre filer.
Harald2011 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Spillet patcher seg jo selv bare ved å starte spillet. Ikke nødvendig å starte masse andre filer. Hadde det samme problemet selv så jeg snakker av egen erfaring :!:
Amored Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Spillet patcher seg jo selv bare ved å starte spillet. Ikke nødvendig å starte masse andre filer. Starte masse filer? Jeg er jo ikke ferdig med installeringen enda engang.
Amored Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Nå er jeg ferdig med installeringen, og rdfdat-filene har forskjellig størrelse (noe som ikke virker helt riktig). Her er en liten Print Screen av mappa. Vil det fikses når jeg patcher?
Amored Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Det er vel bare en måte å finne det ut på Jau. Eller to, om noen har vært borti dette før.
ezkoo125 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) du kan jo altids ta en ekstern harddisk ellerflytt bar minne.. sålenge du har en eksternhardisk eller en minnepenn på over 30gb. om du har en kompis som har det installert frafør kan du vel bare stikke innom han å flytte over på lagringsdingsen din så over på din pc. Endret 24. mai 2008 av ezkoo125
Amored Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Noen som har en metode som funker? Er dritlei av å installere og avinstallere og installere og avinstallere hele jævla tida.
paranoide Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Min løsning var å slette spillet, re-installere uten noen andre applikasjoner kjørende. Så lenge PC-en fikk stå for seg selv gikk det fint.
Amored Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Min løsning var å slette spillet, re-installere uten noen andre applikasjoner kjørende. Så lenge PC-en fikk stå for seg selv gikk det fint. Ok. Prøvde det i går kveld, og det så ut til å gå bra helt til 17.rdbdata 1 error! Det er irriterende altså! Jeg får prøve igjen...
V-by Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Hvis du leter litt rundt på AOC forumet skal du finne en tråd som omhandler install problemer. Mener jeg kom over en slik tråd. Skal se etter
-Mr.T- Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hadde samme problem på min PC. Det var kun 1 fil som var problemet i det tilfellet (21.rdbdata). PC-en min klarte bare ikke å innstallere den fila riktig. Det jeg gjorde var å innstallere spillet på den bærbare PC-en til samboeren min (noe som gikk smertefritt av en eller annen grunn) også kopierte jeg den rdbdata filen jeg manglet over fra den. Alle rdbdata filene SKAL være på akkurat 1GB. Edit. Problemet ble ikke fikset når jeg patchet heller. Endret 26. mai 2008 av -Mr.T-
Mocci Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Heia, Jeg hadde akkurat samme problemet selv da jeg skulle installere aoc for første gang. I mitt tilfelle var det kabelen til dvdspilleren som det var noe feil på. Da jeg skiftet kabel fungerte alt utmerket. Jeg vet ikke om det er dette som er årsaken til dine problemer though....
Amored Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 Heia, Jeg hadde akkurat samme problemet selv da jeg skulle installere aoc for første gang. I mitt tilfelle var det kabelen til dvdspilleren som det var noe feil på. Da jeg skiftet kabel fungerte alt utmerket. Jeg vet ikke om det er dette som er årsaken til dine problemer though.... Hvilken kabel?
Snoft Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 ide \ s-ata kabelen regner jeg med at han mener, men kan ikke se at det skal ha noe med saken å gjøre.. hmms, ikke hørt om dine problemer før, rdb filene skal ha ulik størrelse forsåvidt, men du får ikke kjørt patcheren? kan tenke meg at den laster ned det du trenger av filer \ retter opp i rdb filene
Amored Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 Alle rdb-filene skal ha samme størrelse. 1048MB hver. Jeg får kjørt patcheren, men når den har patchet ferdig, får jeg ikke startet spillet, så jeg tror det kan ha noe med rbd-filene å gjøre. Det begynner å bli veldig plagsomt! Har ikke fått testa spillet enda engang.
Amored Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Endelig fikk jeg installert AoC uten error Jeg gjorde det så enkelt som å formatere Windows-disken min, og reinstallerte Windows + AoC. Herlige saker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå