Gå til innhold

BK: Enda et fly...

CFM

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ønsker litt kritikk her. Saken er ikke bare selve bildet, men også helst redigeringa.

Originalen var dårlig og overeksponert, men jeg ble fornøyd med det jeg fikk ut av det.

Originalen (resizet):

IMG_2344-1.jpg

Resultatet (resizer):

IMG_23441-2.jpg

Noen innvendinger? :)

Endret av gilera
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har fått hentet ut en god del informasjon her. Tok du bildet i RAW?

Jeg tror jeg ville klippet vekk den rullebanen som synes i bunn av bildet. Jeg kunne også tenkt meg litt mer luft på høyre side. Ikke mye, men slik det er nå er det litt trangt.

Tom

Skrevet

Tok bildet i RAW ja ;)

Kan se hva jeg kan få til. Klippe banen under og prøve å clone til litt "luft" til høyre i bildet.. Bildet er jo ikke croppa :)

Skrevet (endret)

Gjorde et kjapt forsøk..

Kuttet vekk kjørebanen under og clona litt mot høyre.. Gadd ikke clone så veldig mye siden det ikke var så mye å ta av akkurat..

Untitled-1copy.jpg

Det synes at det er clona, men er andre bildet jeg prøver meg på cloning med så.. :p

Endret av gilera
Skrevet

Takker, da skal jeg i hvertfall gi mer luft på sidene neste gang jeg tar bilder..

Bedre litt for mye enn litt for lite :)

Skrevet
Takker, da skal jeg i hvertfall gi mer luft på sidene neste gang jeg tar bilder..

Bedre litt for mye enn litt for lite :)

Det er en god ide. Man sier alltid at man skal gå tett innpå. Det er forsåvidt riktig. Men man kan komme litt for tett innpå noen ganger ...

Tom

Skrevet

Det er spesielt ting som man forventer seg skal bevege seg i en viss retning man må passe på avstanden til kanten. Hvis du ser på venstre side så er flyet like nært kanten der uten at det er et like stort problem.

Med tanke på utgangspunktet så synes jeg resultatet ble bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...