fjeddiu Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 I denne tråden kan vi være gavmilde, å gi bort buddy keys (aka guestpass-key) Da begynner jeg: Noen som har en buddy key til overs?
Knugo Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Buddy systemet ikke er åpnet enda. Men kan gjerne gi bort keys når den tid kommer (ikke mas i pm nå).
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Tror nok kanskje det vil ta en stund før folk vil kunne få delt ut buddy-keys: The buddy key program will open as soon as server capacity allows. Please check back later.
nikrus Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Om noen har en buddy key til overs så må dere gjerne gi den bort til meg Da er jeg evig takknemlig.
Empire of the Sub Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Nå har jeg nettopp fått en bot på 8000 pga litt for høy fart på motorveien, og har dermed ikke råd til AoC. Hadde vært evig takknemlig om jeg fikk en sånn trial-key på PM en eller annen gang
nikrus Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Nå har jeg nettopp fått en bot på 8000 pga litt for høy fart på motorveien, og har dermed ikke råd til AoC. Hadde vært evig takknemlig om jeg fikk en sånn trial-key på PM en eller annen gang Auch... Gi til han før meg dere Om vi i det hele tatt får da : )
Kokonoko Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Eg har akkuratt kjøpt ny PC så eg må spare litt før jeg kjøper AoC Bare send viss du vil
galskab Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 PM meg vis du har en ledig buddy key! Har lyst å prøve spillet.
TheNarsissist Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 PM meg vis du har en ledig buddy key! Har lyst å prøve spillet. PM meg vist noen har en buddy key til overs. Ville blitt evig takknemlig for det. Hvor kan man laste ned selve spillet foresten?
M@R7!N Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Kan likegodt slippe løs tiggeren i meg her Neida, men er takknemlig om noen har en til overs. Så Gangsterpanda nevnte at det ikke er mulig å spille med "buddy-keys" enda da, så det er jo kjipt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå