woodobaby Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Nå er jeg lei. Sendte mail for over to døgn siden. da tar ting altfor lang tid! stress Og synes det er rart det ikke ligger ut noen informasjon om problemene funcom evt har der de skriver at de har tenkt å fixe det. begynner snart å tvile litt her. *sukk* Har alle fått fiksa sine problemer ell? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hurra for FunCom sitt evigvarende support ræl.... Tok meg flere timer før jeg fikk ett automatisk generert svar fra webserveren dems til og med når jeg sendte inn suppport petition'en. men fortsatt ingen key som virker :/ Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Send mail til [email protected] med 1) cd-nøkkelen i emnet, 2) hvilket land du kjøpet CE i/fra, 3) hvilken butikk du kjøpte spillet fra. Du får da tilsendt en ordentlig, fungerende nøkkel. Bilde av boksen/manualen med nøkkelen kan også fungere - om en får tilbakemelding om at nøkkelen ikke er valid. ( http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10712 ) Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hadde du lest hele tråden hadde du sett at dette ikke funker for alle når det i mange tilfeller er trykkfeil noe som fører til at nøklene ikke ligger i databasen deres og de forståelig nok stiller seg i tvil om du har betalt i hele tatt. Bildebevis funker selvsagt som regel i alle tilfeller men nå har ikke alle de tilgjengelige midlene for og lage dette fortløpende(meg inkl.) men det er bare et spørmål om tid though. Endret 26. mai 2008 av <Iversen> Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Har prøvd dette og djorgen. FunCom sine support mails er som svarte hull for tiden(har vel egenlig vært det alltid da men....). Forventer jo ikke att det skal ta flere dager å få ny key til ett spill en har betalt for og til og med kan bevise att enn har... Helg eller ei.... de har selv valgt å åpne serverene sine på en fredag, så da får de ha folk nok på jobb til å takle alle problem som kan oppstå under noe slikt, selv om det står lørdag/søndag på de påfølgende dager... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Har prøvd dette og djorgen.FunCom sine support mails er som svarte hull for tiden(har vel egenlig vært det alltid da men....). Forventer jo ikke att det skal ta flere dager å få ny key til ett spill en har betalt for og til og med kan bevise att enn har... Helg eller ei.... de har selv valgt å åpne serverene sine på en fredag, så da får de ha folk nok på jobb til å takle alle problem som kan oppstå under noe slikt, selv om det står lørdag/søndag på de påfølgende dager... Om du ikke har sendt en mail på 1-2 dager; send en ny. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Har nå totalt 3 henvendelser til funcom jeg ikke har fått noe seriøst svar på. De svarene jeg har fått er en auto generert melding + "din nøkkel eksisterer ikke i vår database" kul tilbakemelding. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 har sendt mail 2 ganger bare i dag, uten svar på NOEN SOM HELST SIDEN FREDAG, untatt autoreply på de [email protected] mailene som ble sendt via webskjema dems... :/ jeg har til og med sendt med bilder av CD-er og key på en del av mailene. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) We are aware of an issue with some Collector Edition keys incorrectly stating “No Offer Found for given key”. We have a solution for correcting this that is now ready. Please go to https://register.ageofconan.com and enter your key again, then follow the on screen instructions. We are very sorry for those inconvenienced by this. Note that this is only related to Collector Edition keys and not standard edition keys. If you are having issues with your standard edition key please look for more information on http://support.ageofconan.com/ or contact customer service Thank you Postet av Tarib den 23 mai. Ser ut som de fleste her er klar over dette, men lar det stå. Får håpe alle som har kjøpt spillet og har problemet får det fikset så fort som mulig. Er kjipt at noe slik skjer med oss forbrukere, men uventete ting kan oppstå. Endret 26. mai 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) en annen ting er att man får ikke lest ageofconan forumet uten gyldig retail key sier login'en til meg, så linker til aoc forumet som jeg ser over alt er 0 hjelp, da jeg jo ikke får registrert key'en min Endret 26. mai 2008 av johskar Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) We are aware of an issue with some Collector Edition keys incorrectly stating “No Offer Found for given key”. We have a solution for correcting this that is now ready. Please go to https://register.ageofconan.com and enter your key again, then follow the on screen instructions. We are very sorry for those inconvenienced by this. Note that this is only related to Collector Edition keys and not standard edition keys. If you are having issues with your standard edition key please look for more information on http://support.ageofconan.com/ or contact customer service Thank you Postet av Tarib den 23 mai. Ser ut som de fleste her er klar over dette, men lar det stå. Får håpe alle som har kjøpt spillet og har problemet får det fikset så fort som mulig. Er kjipt at noe slik skjer med oss forbrukere, men uventete ting kan oppstå. Hvilke onscreen instructions? De instruksjonene jeg får er att jeg må kontakte customer support, men det hjelper jo ikke når de aldri svarer... Endret 26. mai 2008 av johskar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå