Gå til innhold

AoC: Problemer med shadows med 8800GTX


Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

Jeg har et utrolig irriterende problem. Med mine specs kan jeg spille AoC med alt på max så lenge bloom er av og shadows er av/characters only.

 

Men shadows on characters only funker ikke :S Så det er enten alt av skygger på (som suger 20fps) eller alt av skygger av (som gjør at det ser ut som character'en din løper i løse lufta av og til).

 

Jeg bruker vista64bit, med 175.16 nvidia driverne. Har prøvd 175.70 driverne, men det hjalp ikke. Brukte seff driver cleaner når jeg installerte nye drivere.

 

Noen andre som har samme problem? Ufattelig irriterende :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann folkens!

 

Jeg har et utrolig irriterende problem. Med mine specs kan jeg spille AoC med alt på max så lenge bloom er av og shadows er av/characters only.

 

Men shadows on characters only funker ikke :S Så det er enten alt av skygger på (som suger 20fps) eller alt av skygger av (som gjør at det ser ut som character'en din løper i løse lufta av og til).

 

Jeg bruker vista64bit, med 175.16 nvidia driverne. Har prøvd 175.70 driverne, men det hjalp ikke. Brukte seff driver cleaner når jeg installerte nye drivere.

 

Noen andre som har samme problem? Ufattelig irriterende :/

 

Mulig denne funksjonen ikke fungerer som den skal..har ikke testet det selv, jeg har på all for tiden.

 

Åssn fps får du? Jeg har litt dårlige maskin en deg men kjører det på high i 1680*1050 med bloom og aa på 16Q. Fps varierer fra 16fps og opp til noen å 40fps. Men rart nok så synes jeg det flyter meget bra tillogmed på 16fps...rart men sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...