Gå til innhold

AoC: The Axemen er nå klare med verdens første Player City!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når det gjelder "tier 1" by RichardE så vil jeg ikke kalle en by med kun bygningene oppe for en fullverdig "tier 1" by, isåfall så er dette gammeltnytt hos oss også ettersom alle bygningene kom opp samme dag som vi startet å bygge.

Sett opp alt som er å sette opp, så er vi enige, og da mener jeg med alle murene og slikt som det.

Endret av o(O)phus
Skrevet

Hehe pent :)

Miracle, guilden vår på Twilight er den første guilden som har bygd keep på vår server. Har bygd Keep, indre og ytre vegger. Holder på med tradepost/temple akkurat nå.

Skrevet (endret)

Var ikke mulig å sette opp guildby før natt til 23 (da patchen kom), så det var jo godt gjort det. Så øksemennene var nok først/blandt de første

Eller er jeg ute å sykler nå?

Endret av Konamixx
Skrevet (endret)

Kan jo hende at det har vært mulig å bygge by på andre servere hvor disse NPC'ene ikke var "bugget", men på vår server Fury, så var det hvertfall umulig å få opp by før vi gjorde det og vi har vært klare til å bygge i flere dager før vi faktisk fikk gjort det.

Men jeg syns det er litt rart at andre folk har klart det tidligere, ettersom det sto i patch notes at disse NPC'ene ble fikset i akkurat X patch. Da må dem isåfall ha fått hjelp fra Mods/Devs på serverne for å få lært arkitekt planene.

Uansett, så farlig er det uansett ikke, vi var hvertfall greit nok tidlig ute så får det være nok med det. Server first er det da dette er bekreftet fra en Dev.

Endret av o(O)phus
Skrevet

Er det noen her som er i Axemen og kan få medlemmene deres til å slutte å ganke, hver gang en Axemen som er minst 5 leveler høyere enn folk løper forbi angriper de deg.. Og gjerne når du har lite liv og tre mobs på deg, er så ekstremt lavmål!

Når det gjelder Tier1 by så har vell mange fått det opp nå, om du ikke regner med muren og portene.

Skrevet

PvP-server eller ikke, slakting av folk som knapt har liv, corpse camping og slaking av folk som er vesentlig lavere level enn deg selv er lavmål

Skrevet (endret)

Du trenger en Tier3 by for å bygge Battlekeep. Bortsett fra det er jeg enig med RamGuy. Få orden i rekkene deres Axemen, er en forskjell på PvP å ren griefing/ganking.

Som RamGuy sa Evleos, er Battlekeep og Player city to forskjellige byer. man kan ikke "øderlegge/erobre" noens PvE by.

Endret av Christeven
Skrevet

Hehe, ja, er enig i ganking av lowbies er lavmål. Jeg skal inrømme at jeg ofte går på folk som dreper mobs, men det er mer for å få i gang litt pvp (forventer at de gjør de samme på meg når jeg driver å grinder i samme området).

Å poste her for å få litt creds for å få opp den første byen for så å ødelegge ryktet med å løpe rundt å drepe lowbies virker litt rart :p

Skrevet

Jeg dreper alt jeg ser, uavhengig av level. Har null problemer med å drepe grå spillere, selv om de allerede sloss med mobs. Blir følgelig lite forbanna om det samme skjer med meg.

Skrevet
Jeg dreper alt jeg ser, uavhengig av level. Har null problemer med å drepe grå spillere, selv om de allerede sloss med mobs. Blir følgelig lite forbanna om det samme skjer med meg.

Unnskyld meg, da er du rett og slett en taper..

Skrevet

Så lenge regelsettet på serveren tillater det gjør jeg ingenting galt. Er du så jævla stuck up at du ikke greier å unngå å se på et dataspill som blodig alvor bør du kanskje ta deg en pause.

Skrevet (endret)
Så lenge regelsettet på serveren tillater det gjør jeg ingenting galt. Er du så jævla stuck up at du ikke greier å unngå å se på et dataspill som blodig alvor bør du kanskje ta deg en pause.

griefing er imot regelsettet. og om du løper rundt å dreper folk titalls lv under deg så er du faktisk rimelig tjukk i hodet. Dette er en ffa pvp server, om du blir kjent som han som ganker alle vil du få store problemer senere. disse spillerene levler, de har venner og guilds. Blir du tagget som ganker får du det tøft.

Endret av Christeven
Skrevet

Corpse camping er ikke griefing. Man kan selv velge waypoint.

Jeg har blitt tagger, sammen med guilden min, og trives godt med det.

Skrevet

At det ikke står noe i reglemanget om at du ikke kan gjøre det, betyr faktsik ikke at du må gjøre det. De fleste som er voksne i hode og vandt med MMOs skjønner normen om at spawn killing er low.

Skrevet

Dette var ikke uventet spør du meg, Axemen er jo flinke i WoW til nettopp å ganke low levels med sine mektige lvl70's. Kanskje ikke alle er slik men noen av dem gjør nettopp dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...