Gå til innhold

Age of Conan Free Trial?


Anbefalte innlegg

Er svært interessert i dette spillet, men jeg er ikke villig til å betale 500kr + medlemsavgift for et spill jeg ikke vet om jeg liker eller ikke. Dessuten er jeg også nysgjerrig på hvor godt PC-en min drar det, har ikke lyst til å måtte spille på medium-low.

 

Så, som emnetittelen sier; kommer det en trial på AoC? Og hvor lang tid vil det eventuelt ta før en slik trial blir tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så, som emnetittelen sier; kommer det en trial på AoC? Og hvor lang tid vil det eventuelt ta før en slik trial blir tilgjengelig?

 

Gaute Godager sa på nettmøte at det vil komme, men først er prioriteten å få levert et godt stabilt miljø til alle betalende kunder. Så blir nok først når salget begynner å stoppe litt opp.

 

http://www20.nrk.no/meldinger/webmelding.a...25&type=les

Lenke til kommentar

Buddy Program har nå kommet i på konto siden, men er ikke aktivert enda. Får denne meldingen

 

The buddy key program will open as soon as server capacity allows. Please check back later.

De vil nok vente å se hvor stor pågang det blir fra de som allerede har kjøpt spillet, før man begynner med trails.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...