MaGunz Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hei Pcen har disse speksa: Core 2 Duo T7300 2 GHz DDR II SDRAM ( 2 x 1 GB ) NVIDIA GeForce 8600M - 256 MB (er vel GS) Vista Håper noen kan svare. Gidder ikke spille om grafikken blir håpløs, og det blir mye hakking..
Winniee Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) jeg har nøykatig samme pc, og lurer på det samme.. sjekket på denne siden og fikk at den kom igjennom minimun kravet, men kan ikke forstå at denne kjører på noe annet enn absolutt minimum settings, og gidder selv ikke kjøpe spillet før jeg er rik siv. ing. om ett år og har bedre pc Håper noen med tilsvarende pc kan gi info om hvordan spillet kjører.. Endret 22. mai 2008 av Winniee
BonoU2 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har en Znote 6625WD, som er omtrent helt lik. Spillet holder rundt 8 fps i byene på low-settings, 14-25 fps som regel utenfor byene. Så ja, hvis du har tenkt å spille AoC en stund så bør du gjøre som meg: begynne å spare til ny stasjonær pc, mens du tar til takke med laptopen i mens
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Du skal kunne spille aoc med den maskinen ja. Men antageligvis ikke på "high".
kjetilkl Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Jepp, kan bekrefte det Bono skriver - har en Pavilion med 14,1" og samme cpu/skjermkort, og ligger fra 4-10fps på low i byen (har ikke testet utenfor) ...
BonoU2 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Du skal kunne spille aoc med den maskinen ja. Men antageligvis ikke på "high". Ikke prøv å få det til å virke som en slik pc vil kunne kjøre spillet bra på medium engang, for det gjør den ikke. Selv på low vil trådstarter oppleve hakking, akkuratt som de fleste andre med laptop.
TSP Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Min Zepto Znote 6214W vil med andre ord få vanskeligheter Vel, vi får se hvordan det går, om det går i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå