Gå til innhold

Er en 1-kroning verdt å bøye seg ned for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en slik sleip, ekstra myk og god, sofa hjemme som regelrett lopper kameratene mine for mynter. Når det er lenge til lønning, og pengekassen er tom, går jeg bort til SoFAEN og løfter på putene. Den skuffer meg aldri. :D

Skrevet (endret)

Ja, ein 1-kroning er verdt å bøye seg for. Hvis eg bøyar meg tre gongar, har eg nok til ei melk i kantina på skulen, og hvis eg bøyar meg fem gongar, har eg nok til ein kopp kaffe. :fun:

Edit: feil smiley.

Endret av dagr0z
Skrevet
Nei, jeg hadde ikke bøyd meg ned for en èn kroning. En femmer kanskje.

Og ikke kom nå, og si hvor mye 1 krone er i andre fattige land, for det driter jeg i.

Skrevet

Hva feiler det folka som ikke gidder å bøye seg for 1 krone? Jeg bøyer meg for 50-øre også..

Bare greit for meg da, mer penger til meg.

Jeg har tjent enormt på å plukke opp alt av penger og å snylte.

Drømmen min er iallefall å bli søkkrik, ha dame, 2 barn, bo i Florida og ha en gøy dataingeniør jobb :)

Jeg bøyer meg for 50-øringer også...

:new_woot:

Skrevet

På gran canaria plukket jeg tilogmed opp 1 cents, fant 2 stk!

Det kuleste var: Vi hadde vært på en kinesisk resturaunt i Arguineguin, og vi fikk sånne lykkecookies med lapp inni =D Også sto det på min: "In near future, you will discover how fortunate you are" elns, også på vei tilbake til Sunwing Arguineguin, fant jeg en 1cent på bakken :D

Skrevet

Definivt verdt å bøye seg ned for. Sparer man alle 1-kroningene og 50-øringene man finner/får i løpet av en periode blir det fort litt penger.

Skrevet

En krone du selv har mistet eller en du tilfeldigvis finner?

Senest i dag bøyde jeg meg ned da jeg mista 1kr ut av hånda :p

Sånn generelt ville jeg nok ikke tatt opp 1kr, men 5kr og over hadde jeg jo tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...